vrijdag 1 augustus 2014

SCRAPLIFT NMR 9 samen met Johanna " a boy is a joy "


hoi hoi

Het is weer vrijdag , Johanna en ik hebben de smaak te
pakken en hier is scraplift nmr 9 .
De foto is bijna 10 jaar oud, ik kwam hem
tegen in een doos.
Ik moet nodig een keer de negatieven
in gaan scannen van William z'n babyfoto's .
Helaas hadden wij toen nog geen digitaal fototoestel.
Als ik deze foto zie dan denk je echt wat gaat de tijd toch snel
en wat had Henk toen een bos haar. ha ha.






En dit is de layout die wij hebben gelift.



Ga snel even bij Johanna langs
om haar mooie creatie te bekijken.

allemaal een heel fijn weekend

liefs Thamar

9 opmerkingen:

  1. Weer een beauty Thamar!! Was net al even bij Johanna wezen gluren, ook zó mooi! Oooh en wat lief zo'n klein poppie he. ja wij hadden ook geen digitaal toestel "vroeger" dus ook gewoon met rolletjes en negatieven ;) Vind het een heel erg mooi lootje met een superlieve foto!
    Groetjes en fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super wat heb je een pracht layout gemaakt van alweer van een mooie lift.
    die foto is zo mooi bij het geheel en ik vind de layout daarom ook goed
    ingedeeld. De prachtige foto blijft de aandacht trekken.
    Toppie Thamar!.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaaah die is gaaf geworden! Echt een "picture perfect" en die titel ga ik binnenkort zeker van je stelen. Stiekem moest ik even grinneken bij de opmerking over Henk, Maarten klaagt bij elke foto van een paar geleden over hetzelfde haarprobleem ;)
    Weer een super leuk resultaat van onze liftuitdagingen... ik ben benieuwd naar jouw uitwerking van volgende week :)
    Geniet van je weekend!! Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel gaaf uit Thamar!! Super LO!! Ik moest zo lachen om je reactie op mijn kaart vandaag.. Voor de verschillende DT's is het makkelijk vooruit werken, want de opdrachten zijn vaak al weken van tevoren bekend.. En dat doe ik dan ook! En als je lekker bezig bent, heb je zo een paar kaarten gemaakt! Ze worden dus niet de dag ervoor nog gemaakt en jammergenoeg heb ik er ook niet iedere dag de tijd voor :-)
    Scrap-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie lo! Superlieve foto. Hier genieten we volop van vakantie, hopelijk jullie ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige layout!! die bloemen heb je zo mooi gedaan, dat is nou iets wat ik niet goed kan! Ja de negatieven van de foto's van 10 jaar en verder terug moet ik ook nodig inscannen! Van onze jongste heb ik bergen babyfoto's maar van de andere twee bijna niet :(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal te gek! Die van jou is mooier dan het origineel vind ik! Zo leuk het kleine vogeltje onderaan de LO, ik hou van die subtiele details met een groot effect!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.