vrijdag 8 augustus 2014

Scraplift numr 10 samen met Johanna van scrap enzo



hoi hoi

Daar is hij dan scraplift nummer 10.
Ik vind het zo leuk om te doen.
Super om te zien hoe 
dezelfde layout lift en zij er toch weer
een hele andere layout van maakt dan de mijne.
Ik ben heel benieuwd wat ze heeft gemaakt.

Maar goed dit is wat ik er van heb gemaakt.
De foto's zijn natuurlijk weer met William in 2008
dus 4 jaar oud/jong .



 wat een krullen he !!!


Dit is de layout die wij hebben gelift.
Gemaakt door,
Ik volg haar net als Johanna al even, 
ik via Instagram .
Geweldige layouts maakt zij ga een keer bij haar kijken of
misschien volgen jullie haar ook.
En vergeet niet om ook even bij Johanna langs
te gaan.


Ik wens jullie allemaal een fijn weekend toe

liefs Thamar


10 opmerkingen:

  1. Een super gave layout, Thamar. Prachtig gelift!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is weeral eens een prachtwerkje! Echt super leuk gedaan met die vierkantjes e die embellishment-clusters erin!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al zo leuk. Ik kom net bij johanna vandaan, ik ben weg van de lift layout, maar zeker ook van jullie uitwerkingen, echt super allebei!
    je bent weer lekker aan het scrappen de laatste tijd, leuk hoor, ik ben mijn scrap ritme en inspiratie een beetje kwijt. Heb gelukkig nu een paar weken vakantie, wie weet vind ik het weer terug.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind m weer prachtig Thamar! Supermooie LO!! Was net al even bij Johanna en natuurlijk ook even gegluurd op het blog van Paige, heerlijk vrolijk en wat een mooie foto's!
    Hey fijn weekend /fijne vakantie! En de groetjes weer!
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi wat grappig dat jij Paige ook volgt :) Deze lift is gaaf geworden en wat een geweldige bellenblaasfoto van William! Fijn weekend en geniet van je vrije tijd!!! Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige lift, Thamar!! Super stoer, ik hou ervan!!
    Ik ga eens even kijken of ik je kan vinden op instagram :)

    Groetjes Viv

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Tamar, ik wilde je laten weten dat ik mijn webadres heb veranderd. Nu merk bij mezelf op dat ik mijn updates van mijn website niet meer zie. Ik denk dat mensen zicht terug moeten 'un-volgen' en daarna opnieuw moeten volgen. Sorry voor het ongemak. Ik dacht dat alles vanzelf zou gaan, maar heb al een beetje spijt van men actie. Anyway just wanted to let you know :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat super leuk gedaan!
    Erg mooi, leuk die verschillende kleurtjes.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.