dinsdag 23 september 2014

Cards and Scrap uitdaging nmr 15

 hoi hoi

Bij Cards and scrap challengeblog
is het challenge nmr 15. 
Met als uitdaging gebruik een natuurfoto met
echte natuurmaterialen .
De foto is gemaakt in " Le Treport "
bij de krijtrotsen.
Daar is helaas geen mooi zandstrand maar een 
keienstrand. 
Maar tussen de keien vond William toch een paar
schelpen.






Ik hoop dat je de uitdaging leuk vind en 
een keer mee gaat doen bij 
en misschien wil je wel een 
mooie prijs ,gesponsord door 



Groetjes Thamar

8 opmerkingen:

  1. Een pracht lootje heb je gemaakt.
    Heel mooi die schelpjes en het houten bootje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah daar zijn die geweldige foto's. Mooie scrap en leuk met die schelpjes erbij. Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooi lo Thamar!!!! mooi ook de schelpjes verwerkt!

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto!
    Twee jaar geleden waren wij aan de overkant van het kanaal in Engeland op precies zo'n strand met keien en krijtrotsen, heel apart maar inderdaad je mist de vele schelpen.
    Je hebt de schelpen erg mooi verwerkt hier samen met de bloemen en andere embellies.
    Dit is weer een juweeltje in het fotoboek!
    Geniet van de mooie dagen die we nog krijgen in het weekend!
    Groetjes aan Henk en William
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmmm, heel gek, ik heb net een berichtje getypt en ik zie m hier niet verschijnen. Spooky!! ;)

    Ik wilde alleen even zeggen dat ik je lootje weer heel gaaf vind en je foto's zijn geweldig! Heel apart zo'n strand (bijna) zonder schelpen! groetjes,fijne dag en scrapze!

    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He ik dacht dat ik al een reactie had gegeven, mmmmm.
    Gave layout, mooie achtergrond en erg leuk met al die natuurlijke materialen. Blijft gaaf die krijtrotsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor je berichtjes Thamar! En wat een prachtige lo is dit geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.