maandag 27 oktober 2014

" Bioscoop " en een kaartje

hoi hoi

Dit is een layout met het papier van
Pink Paislee " SOLSTICE ".
Je kent het vast even gek doen met de 
3d bril in de bioscoop.
De papieren doilys heb ik goud gespoten en de
gouden glitterspetters heb ik gemaakt  met verdunde lijm,
spetter dat op het papier daarover de glitters .



en nog maar een kaartje.


Bij cards and scrap hebben ze een leuke 
scrapbookchallenge doe een keer mee.
Je hoeft geen abonnement te hebben op het magazine
om mee te kunnen doen.
Er is weer een leuke prijs te winnen.


groetjes Thamar

12 opmerkingen:

  1. Mooi lootje is dit en mooie gekke foto's met die 3 D brillen.
    En je kaart vind ik ook zo super leuk.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave layout en gewaagd hoor met goud. Maar ziet er heel mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De layout is weer geweldig leuk, de vrolijkheid spat van de foto's af:)
    En ook het kaartje ziet er top uit.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan, Thamar. Vind het een grappige en toch ook stoere lo geworden!
    En ook je kaartje is weer helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is heel leuk Thamar! En idd herkenbaar de foto met de 3D bril. Ik heb er ook een paar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf! Zowel zo'n film(nog nooit gedaan!) als de layout. Die gouden glittertechniek is leuk hé, wel even stofzuigen daarna ;) de glitters lagen bij mij zelfs in de keuken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een gave layout heb je gemaakt met de superleuke foto's! Je kaartje is ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gek doen met een 3Dbril? Nou, zou ik nou nooooooooit doen - probeert neus weer terug te duwen :) -
    Erg leuk je layout, gaaf met die glitterspetters, ga ik ook eens doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En ja hoor weer een mooi kaartje en de filmstrip heel erg leuk met de grappige 3d brilfoto's!
    Geniet nog van een fijne week!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Whow! Wat een mooie lo's heb ik allemaal gemist zeg!!!! Ze zijn echt geweldig! Ik kom zeker snel terug want als ik dit zie krijg ik echt de scrap-kriebels!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel gaaf deze ook Thamar! Knap hoe je met gouden doilys toch een stoere layout weet te maken!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.