maandag 6 oktober 2014

Lift challenge kaart

Hoi hoi

Ik geloof dat ik de smaak te pakken
heb, hier weer een kaartje.
Met deze kaart wil ik een keertje meedoen 
met de Lift challenge .






Deze kaart moest gelift worden en 
is van Jenny Evans.


Dit heb ik oa gebruikt,
EP papier "Happy Day's ", Stempel itzie inkies stamp set,
stempel hero arts, stempel studio calico, staz on zwart,
embossing poeder zwart, nietjes , enamel dots groen simple stories,

ga ook even kijken bij lift challenge
en misschien doe je ook een x mee.

Groetjes Thamar

11 opmerkingen:

  1. Jeetje Thamar alweer een kaartje hahaha,
    maar het is een pracht kaartje van de lift geworden.
    Zo leuk dat hartjes bradje erin.
    En goed gedaan die Mbossingpoeder besteld,
    Het is goedkoop en vele kleurtjes te krijgen en het
    laat minder kruimeltjes achter op je werkstuk.
    Fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi leuk hoor de kaartenkoorts! Geslaagd kaartje, lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave lift, Thamar. Vind het een erg mooi en vrolijk kaartje.
    Leuk om te zien dat je nu ook de 'kaartenkoorts' te pakken hebt :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi en vrolijk kaartje, het echo park papier is zo leuk! Een geslaagde lift.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie en vrolijke lift, wat een leuk papier! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.Heb je foto even vergroot, zie erg leuke dingen, zoals het hartje en de taart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Inclusief een binnenkantje, maakt 't helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super kaart geworden!!! Ik vind het soms ook heerlijk om gewoon "even" (niet echt even) een kaartje te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke papiertjes heb je voor deze liftkaart gebruikt! Lekker vrolijk is je kaartje daardoor. Bedankt voor het meedoen aan de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier was ik helemaal gebleven....schandalig ver achter maar jij gaat wel snel de laatste tijd terwijl ik trager ben o.a. Door het werk.
    Ik heb vanaf hier alles al bij gelezen en weet niet wat ik zie....Thamar die prachtige kaarten maakt weer eens wat anders! Super!
    Ik hou het verder kort maar probeer even overal wat te reageren.
    Liefs Maia
    Enne, ja het is hier nu vakantie eigenlijk tijd om weer erns te mailen!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.