vrijdag 31 oktober 2014

LOVELY

hoi hoi

Als eerste wil ik iedereen bedanken 
voor de reacties op mijn vorige post.

Toen ik nog niet de Selpy had, bestelde ik
altijd via de Hema mijn foto's.
Maar dan niet een paar om mee te werken maar veel
te veel foto's liet ik afdrukken.
Altijd handig dacht ik toen, nu zit ik met 
heel wat bakken met foto's.
Dus hier een foto van William uit
de doos.

Met deze layout wil ik ook meedoen 
met de 

                           Sketch # 126 Reveal+7 Dots Studio








Ik heb voor deze layout de citrus twist kit gebruikt
en overgebleven stukjes.
Onderlaag met gesso, spetters met glimmer mist en 
black enamel accents.
en de sterren komen van de xenos.


Ik wens jullie allemaal een  
super fijn weekend toe.

groetjes Thamar

14 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar: bakken foto's, ik heb ook stapels liggen, ooit...... :)
    Erg leuke layout weer, als ik bij jou zie hoe je met gesso werkt wil ik dat toch ook eens doen, een potje gesso heb ik al....
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave lay-out hoor! En ik herken je probleem maar al te goed: stapels foto's heb ik hier liggen, maar nooit precies de goede ;)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een pracht lootje is dit weer en wat is William toch een pracht jongen he.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooh waarom laat je deze lay out niet meedoen in sketchabilities, hij is geweldig!! groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouw wat een beauty weer Thamar! En wat een mooi mannetje is William! prachtige layout!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke lo en wat een mooie foto weer! Super.
    Ik wil zeker wel weer mee doen bij Cards and Scrap. De uitdaging van deze maand ligt mij alleen niet..... Hopelijk volgende maand weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige layout, mooi warm van kleur en de details vind ik ook top.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gave layout Thamar!! Ze worden steeds mooier!! Er is zoveel op te zien, leuke technieken, leuke details!! Echt super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thamar het is een geweldige lay out en terecht hier bij sketchabilities!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig!!!!!! Heel mooi in deze tinten! En ook ik heb een doos met te veel oude foto's van voor mijn fotoprintertje..... Nu wel fijn om ze toch nog te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous page!!!!Thank you so much for playing with us at Sketchabilities!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh this is stunning!!! Thanks for playing along with Sketchabilities

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.