vrijdag 7 november 2014

" Crazy leaf Angel " scraplift nummer 16


hoi hoi

Het is weer vrijdag en het weekend staat
weer heerlijk voor de deur.
Maar nu is het tijd voor de scraplift en wel nummer 16
samen met Johanna.
Ik mocht dit x een layout uitzoeken,
dit heb ik er van gemaakt.



William is hier een herft(b)engel



Dit is de gelifte layout van


Vergeet niet om even bij Johanna langs te gaan
om te kijken wat voor moois zij heeft gemaakt.

Ik wens jullie allemaal een heerlijk weekend toe,

groetjes Thamar

10 opmerkingen:

  1. Wow, ook weer zo'n supergave lay-out! Ik schreef het net al bij Johanne: misschien dat ik jullie lift ook wel eens ga pakken als voorbeeld bij ook een 'klieder' lay-out. Ik vind ze allemaal zo gaaf :)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk en ook erg herfstig met al die kreukels en scheurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah gaaf geworden! Ook leuk zo met die strookjes papier, en weer heel anders (volgens mij heb ik dat ook al 16x gezegd ;-). Wat een leuke foto van William, prachtig met al dat blad! (ik ga snel even de afgelopen berichtjes lezen!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke layout heb je gemaakt zeg en zo'n leuke foto, ik weet nog dat onze jongens dit dus deden in de sneeuw als we op wintersport waren, maar dit is ook een idee :) ik zal ook eens op Johanne haar blog kijken,
    jij ook een fijn weekend,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi gedaan weer Thamar! Vind het zo leuk om te zien dat wij met scrappen zo'n andere stijl hebben.. Knap hoe je het doet, ik doe het je niet na!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat weer een prachtig lootje Thamar!! Had net ook al een berichtje getypt hier maar die is niet aangekomen geloof ik haha!
    Ik neem me telkens voor om gezellig met jullie mee te liften , maar ik kom er gewoon nooit aan toe. Helaas. Dus geniet ik gewoon lekker wat jij en Johanna er elke keer van maken:)
    He de groetjes en fijn weekend!
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super wat een leuke layout en mooi gelift ook.
    Een heerlijke foto van William in de bladeren.
    Welk kind vind dat nou niet leuk he.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohh zo lekker herfstig! Prachtig!!! mooier dan het orgineel Thamar, echt super gedaan weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke achtergrond met die strookjes! Je superleuke LO heeft een heerlijk herfstgevoel. En wat een leuke foto, is weer eens wat anders dan een sneeuwengeltje.

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.