vrijdag 28 november 2014

Lift nummer 19 met Johanna


hoi hoi

Joepie  !!! het is weer vrijdag en het weekend
staat lekker voor de deur.
Ik heb weer samen met Johanna een 
scraplift gemaakt. 
Dit keer heeft Johanna er eentje uitgezocht en 
wel van image par image.
Ik moet wel toegeven ik vond het een strijd, omdat
ik weinig bloemen heb.
Dus ik heb witte bloemen in Tatteres Angels gedoopt.
En dit is het eindresultaat .


 


dit is de layout die wij hebben gelift.



Ik wil jullie een fijn weekend toewensen en 
kijk nog even bij Johanna wat voor moois zij heeft gemaakt.

groetjes Thamar

7 opmerkingen:

  1. Ontzettend knap hoor, om van zo'n lieve lay-out toch zo'n stoere lift te maken! Heel erg leuk gedaan!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave lift, Thamar. Een super leuke en stoere lo geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super wat heb je de lift weer mooi gemaakt en
    jou kleuren combi is ook erg leuk.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, die is echt super gaaf geworden. Lekker stoer, leuk met zwarte bloemen, ik hou daar wel van!
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou...ik zeg liftlayout vs Thamar, 0-1 voor Thamar!! Ondanks de strijd vind ik hem super stoer en veeeeeeeeeeeeel mooier dan de liftlayout! En, bij mij was het ook een strijd, beetje gelijkspel ;-) op naar as vrijdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je maakt super mooie lay out's!! ik ben je gelijk gaan volgen.
    liefs juanita

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.