vrijdag 14 november 2014

scraplift nummer 17 " Sint en zijn zwarte pieten "


hoi hoi

De week is alweer voorbij en dus tijd
voor de scraplift samen met Johanna.
Dit keer was Johanna aan de beurt om een
layout uit te kiezen en dat is er eentje geworden van 


 Morgen is het zover de Sint komt weer
naar Nederland samen met de zwarte pieten.
Ik heb er weer zin in, de gezellige avonden met speculaas,
pepernoten en marsepein.
Dit is de layout die ik heb gemaakt, met een foto van
Sinterklaas op Amerigo samen met zijn Pieten in ons dorp.




dit was de layout die wij hebben gelift.


Ik wens jullie allemaal een super fijn  (Sint) weekend


groetjes Thamar


13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke lo, Thamar.
    Ja dat wordt weer genieten de komende weken, vind het altijd zó gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat superleuk Thamar! Alweer zo'n gaaf lift-voorbeeld hebben jullie gekozen. En ook zo leuk om iets met Sinterklaas te scrappen zonder echte Sint-embellishments te gebruiken. Een toppertje!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk!! Echt een mooi thema ook, en alle details kloppen (de verschillende kleuren letters - met goud - , die nietjes overal, pijltjes, hartjes, draadjes) Ik vind um helemaal gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een kunstwerkje! Wat leuk zo'n Sinterklaaslo op deze dag! Ik verheug me er ook al op en mijn beide kids zijn er helemaal vol van! Blijven mooie tijden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke layout heb je weer gemaakt
    en er is zo heerlijk veel op te zien. En zo leuk
    de journaling.
    Fijn weekeinde en veel plezier morgen met de Sint en Pieten. Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jouw lift is ook weer super geworden!! Super met al die journalingkaartjes!Ik heb er ook nog een flinke stapel van liggen. Ja Sinterklaastijd, het geeft toch weer een bijzondere sfeer (en een paar stuiterballen in huis) Zag net op FB een lekker recept van cake met pepernoten voorbij komen. Lekkerrrrrrrr!! Ga ik morgen proberen hoor ;)
    Fijn weekend Thamar en scrapze!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuke layout heb je weer gemaakt Thamar, zo leuk om te zien dat je een Sinterklaas layout kunt maken zonder de geijkte Sinterklaaskleuren, erg mooi geworden,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk thamar, leuk hoe jij er met oa de gesso er een heel andere layout van hebt gemaakt. Gaaf thema en met de perfecte kleuren, gouden letters en dat lieve paardje heb je er een geweldige layout van gemaakt. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuke pagina Thamar! Ik vind het idd ook weer zo gezellig dat de Sinterklaastijd er weer is. Wij zitten straks gezellig voor de tv met een bak strooigoed, speculaas en warme chocolademelk met slagroom. Lekker naar de intocht kijken. En dan natuurlijk vanavond weer de schoen zetten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jhee jij bent er snel bij Thamar! De Sint komt hier pas morgen het dorp binnen... Super gezellige layout weer met heel veel te zien! Snoep ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk zeg dat jij zon scrapmaatje hebt. Maar waar haal je de tijd vandaan zeg. Naja ik ben ook niet zon snelle scrapper. Kan rustig een half jaar over 1 LO doen, omdat ik dan begin bij mijn vriendin en thuis verder moet maaar dan de inspiratie kwijt ben :(

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.