woensdag 31 december 2014

December Daily 23 t/m 30 December

Hoi hoi

Hier nog even de laatste dagen van
mijn December Daily.

23 December

24 December

Ik heb de tekst van de ze pagina niet gefotografeerd 
maar William z'n cavia Stoffer lag
dood in zijn hokje.



hier een grote envelop 
met witte verf  een doily rood
gespoten. 



26 December


27 December




28 December

29 December


30 December




31 December houden jullie nog van mij tegoed .
Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling 
toe.

fijne dag 
groetjes Thamar


4 opmerkingen:

  1. Thamar wat is dit een geweldig mooi album geworden!! (wel triest verhaal van de cavia :( ) Ik weet zeker dat je hier later nog vaak in zult bladeren!
    Ik wens jou en je mannen een goede (en veilige) jaarwisseling en alle goeds voor 2015!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooo wat een heerlijk lange post, ik heb alles vergroot en gelezen, fantastisch voor later zo'n document!
    Ik heb spijt dat ik nog niet scrapte toen onze kids kleiner waren!
    Eentje is er al niet meer thuis met oud/ nieuw echt wennen!
    Prachtig dat gezicht in de kerstbal, de taart, de kerstoutfit( super chique hier zaten ze eerste kerstdag in joggingbroek haha), mooi ook de enveloppen die je zo prachtig versierd hebt en gaaf dat je ook zelfs de films er bij gezet hebt!
    Heerlijk gourmetten met vrienden dat deden wij ook!
    Ik lees volgend jaar nog even bij je terug wat ik gemist heb maar wil dadelijk ook nog een eindejaarspost op mijn blog maken.
    Net het beslag klaar voor de oliebollen, Henk staat nu te bakken in de garage haha.
    Een fijne jaarwisseling en we blijven zeker elkaars blogdinnen en elkaar inspireren!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk album is het zo geworden Thamar! Zeker leuk om later nog eens terug te kijken. Idd wel sneu van de cavia.
    Ik wens jou en je gezin een spetterende jaarwisseling en een geweldig 2015. Tot blogs
    Xx Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alle pagina's zijn top Thamar! Zo leuk om dit als naslagwerk te hebben van dag tot dag! Een hele fijne jaarwisseling en tot volgend jaar in blogland!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.