dinsdag 30 december 2014

Scraplift nummer 22

Hoi hoi

Tweede post voor vandaag maar ook 
wel een speciale om het jaar mee uit te knallen.
Het is echt waar Johanna en ik doen
alweer 1 jaar lang op bijna elke vrijdag
een lift samen.
Nu hadden we het idee om dit jubileum 
een lift te doen van elkaar.
En dit is hem geworden.



en dit is de layout die ik van Johanna's
blog heb gehaald.


Ik wens jullie allemaal een heel 
fijn weekend toe en ga vooral even bij
Johanna langs om te kijken wat voor moois
zij weer heeft gemaakt.
En tot volgend jaar.

groetjes Thamar

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om elkaar te liften! Ik vind je lo superleuk. Ondanks een lift toch helemaal Tamar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke scraplift!! & Super toffe foto van je!
    Alvast een prettig nieuwjaar jaar van me :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke tweede post vandaag en wat een pracht lootje heb je gemaakt. Mooie foto ook.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik geniet elke keer weer van jullie lifts, deze is ook weer geweldig. Gefeliciteerd met jullie jubileum, ik hoop dat jullie nog lang hiermee doorgaan.
    Alvast een fijne jaarwisseling en een scrapvol 2015

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super super super leuk! Zo leuk dat je zowel de titel, als het thema en de indeling hebt gelift! Helemaal top en ik vind deze gewoon weer heel anders en inspirerend! Kan zo de jouwe weer liften ;)
    Alvast een hele fijne jaarwisseling gewenst en tot vrijdag voor de lift van 2015 ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke lift!
    'T ziet er prachtig uit.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superlift weer hoor Thamar!! Ik hobbel snel nog even naar Johanna :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super idee om een layout van elkaar te liften, mooie layout heb jij er weer van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.