maandag 26 januari 2015

Project life week 4

hoi hoi

Hier week 4 van mijn Project Life.

William heeft 21 januari met een aantal klassen van zijn school,
 meegedaan in een voorstelling samen met het Gelders orkest. 
's morgens zei hij ook nog even dat hij een geel shirt aan moest
naar school ivm de voorstelling!!!!!!! Grrr dacht ik .
Sorry mam ,vergeten te zeggen!!! Misschien komt dit jullie bekend voor.
Gelukkig een shirt gevonden en zo ging hij naar school.
'savonds stond er een artikel over deze happening in de krant.
Dit krantenartikel uitgeknipt, op een vel wit cardstock geplakt,
 tekst achterop en deze gelamineerd .






groetjes en een fijne dag

Thamar

10 opmerkingen:

  1. Dit is weer erg mooi gemaakt en ik blijf de teksten
    die getypt zijn erg leuk vinden.
    Fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er weer gezellig uit bij jullie, Thamar. Zo vliegen de weken voorbij. En ja...heel herkenbaar :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap hoor dat je het zo braaf bij houd. Leuk met dat gelamineerde artikel erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super dat je nu al zo bij bent met je project life album. Als ik dit zo zie dan gaat het bij mij ook echt jeuken. Helaas ken ik mezelf en houd ik het vast niet zo goed als jij ;)
    Haha, gelukkig had hij nog wel een geel shirt dan ;)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig document wordt jouw PL. Echt zoveel leuke ideetjes met de stiksels, de nietjes en embellishments. Ik krijg echt de kriebels om ook te beginnen als ik dit zo zie....
    De foto's zijn goed gelukt trouwens, lekker helder!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. weer heerlijk om te zien ! je gaat lekker zo !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! En zo'n krantenartikel erbij vind ik zo gaaf! Leuk initiatief zo'n excursie naar het orkest.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ga je goed zeg!!!! Leuke foto's allemaal! Ik ben jaloers op de sneeuw foto's, hier nog geen sneeuw gezien.... ;(
    Leuk het krantenartikel erbij! Dat is speciaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En dan ook nog een GEEL t-shirt, je moet het maar net in huis hebben... Wat gaaf dat het ook nog in de krant gekomen is, maakt zo'n journal nog extra speciaal. Zeker als je het later terugkijkt. Leuke sneeuwfoto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja hoor heel herkenbaar en het is hier nog zo hoor...laatst nog mam kun je " even" een demo tent voor me naaien? Maar goed dat wij flxibel zijn toch.
    Leuk ook de foto in de krant!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.