vrijdag 30 januari 2015

scraplift project life samen met Johanna

hoi hoi

Het is weer vrijdag en de maand januari
zit er bijna op, voor mij is de maand voorbij gevlogen.
Johanna en ik hebben de smaak goed te pakken en
nu kwam Johanna op het idee een x wat anders te liften, dus hier
een Project Life Lift.
Deze lift is een deel van week 5 de rest, volgt nog.


De gelifte PL is van Jenni erg leuk om 
ook even bij haar een kijkje te gaan nemen.


Ik wens jullie allemaal een super fijn weekend toe,
en vergeet niet om ook even bij Johanna langs te gaan.

groetjes , 
                   Thamar

8 opmerkingen:

  1. Erg leuk gedaan!! Goed idee om een PL te liften, het is zo super in tegenwoordig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee om een PL te liften. Is ook super leuk geworden, Thamar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap hoor om deze pl te liften, benieuwd naar je andere kant straks...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er weer heel mooi uit en lekker dat William even een dagje mocht banken. (met duim)
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel tof! Grappig dat je dat houten hartje gekozen hebt, ik stond er ook mee in mijn hand maar ging uiteindelijk voor de tekst... Het is een gave, stoere mannen PL geworden :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi je PL-lift- pagina Thamar!! Ik zie het ook bij anderen en denk, ja dat ga ik ook doen! Maar, het is er tochnog steeds niet van gekomen. Denk dat ik het niet vol ga houden zo'n jaarboek. Heb nog zoveel onafgemaakte projectjes liggen, die moet ik eerst maar eens afmaken denk ik zo.
    Ik wens jou een lekker weekend toe. Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi deze project life scraplift!
    Ik vind deze van jou eigenlijk speelser en mooier dan de originele!
    Geniet van een fijn weekend!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke lift, super dat jullie een PL-lift gedaan hebben. En hij ziet er super uit! Wat jammer dat William zich even niet zo lekker voelde (die duim, zo schattig ;)!). Leuk detail is dat hartje!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.