dinsdag 10 februari 2015

Cards & Scrap Uitdaging



Hoi hoi

Hier weer een super super leuke scrapuitdaging
bij Cards & scrap.
Gebruik "Washi tape"op je layout.
En dit is hem geworden.




Het zijn twee foto's van onze hondjes, ze liggen hier
op hun rug tegen elkaar aan.
Waar de één is, is de ander ook, daarom ook de titel
"Everyday".
Zo gaat het namelijk elke dag.

Ik hoop dat jullie meedoen met deze leuke
uitdaging en wie weet win je wel een 
leuke prijs die wordt gesponsord door

Ik wens jullie een fijne dag toe en
vergeet niet nog even te gaan kijken bij
cards & scrap wat voor moois de andere meiden 
hebben gemaakt.
Je hoeft geen lidmaatschap te hebben
op het magazine cards & scrap om mee te
kunnen doen met de scrapuitdaging.
Dus doe een x mee.

groetjes Thamar


14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke lo! Mooie kleurtjes. Ik zal de uitdaging straks eens even bekijken. Hier kan ik vast wel wat mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Thamar, wat een superleuke, vrolijke lo!!!!!

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een pracht layout Thamar en zo leuk met al die washi tapes.
    Ik vind je titel ook weer zo mooi en past natuurlijk pefect bij deze schattige lieve hondjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave lo geworden, Thamar. Mooie kleurencombi heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave layout weer Thamar! En wat een lieve hondjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooowh die is mooi geworden! Je hebt deze uitdaging dubbel en dwars waargemaakt! Echt heel erg leuk. en wat een schattige hondjes :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk zeg! Gaaf gedaan met al die washi's. Ik heb komend weekend weer een scrapmarathon, deze gaat op mijn to-do lijst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow ...de kleuren zijn super leuk...Gave layout.....Schattige hondjes...Ik ga even bij de challenge kijken....Misschien weer iets voor mij..Groetjes Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ooo je hebt er een mooie lo van gemaakt met al die verschillende washi-tapes.. leuke uitdaging. En super lieve foto !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een hele gave LO Thamar! Mooi in deze kleuren!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kan je berichtjes niet meer volgen, hihi zoveel nieuwe werkjes!!! Ze zijn weer een voor een prachtig, en dat mini album van jouw is ook super tof! & washi tape zou ik beter ook wat meer gebruiken, jou layout is een leuk ideetje, en die foto's van dat woefke = schattig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw, gaaf idee om zo het washi tape te gebruiken, echt super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh...deze is mooi!!! Leuke uitdaging ook. Mss ga ik wel proberen weer een keertje mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, deze is gaaf!! Zo vrolijk! Geweldige kleuren, ze spatten er van af.

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.