vrijdag 27 februari 2015

Project Life 8 Met papier van Simple Stories

hoi hoi

Hier mijn week 8 Project Life met
overgebleven papier van Simple Stories.
Dit vind ik nou ook zo lekker met PL
het overgebleven scrappapier wegwerken. 






Letters met een beetje gele waterverf een ander kleurtje gegeven.


De letters " Rocky Road " had ik eerst gestempeld maar
daarna de losse letters erover geplakt, vond ik toch
net iets leuker. ( Rocky Road is zooooooo lekker en een
favoriet onder de kinderen en dus zo OP ! )




Nou dat was week 8 van huize Hoef !

Ik wens jullie natuurlijk een super fijn weekend toe
en volgende week vrijdag is er weer een lift samen met Johanna.

Bij deze wil ik jullie er ook nog even op attenderen
dat er een hele leuke scrapuitdaging is op dit moment bij
Ik zou zeggen doe een keer mee.

groetjes,
Thamar

14 opmerkingen:

  1. Wat is het idd heerlijk om je papiertjes op deze manier op te maken. Je hebt er weer twee mooie pagina's bij !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer een paar pracht pagina's en leuk dat William een high Tea op school had.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er weer gezellig uit, Thamar. Lekker zo'n high tea :o)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi PL-pagina!

    (ik mis de scraplift met Johanna vandaag wel.... ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent helemaal bij!!! Zou mij niet lukken! Prachtige pagina,s weer!

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi, hoi , bedank voor jou lieve worden op mijn blog...
    Ik was vandaag in Ede en heb mijn eerste spullen voor PL
    gekocht. Je bent mijn PL HERO...ben blij over jou geweldig, super leuke PL inspiratie. Voor jou en jouw gezin en fijne weekend.Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk en dat van overgebleven scrappapier! Het cameraatje bij helo vind ik ook echt super schattig! Mooi gemaakt.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Life was zeker good de afgelopen week! Leuke vrolijke kleurtjes, ik krijg meteen visioenen van de Fifty's in Amerika. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuk weer om je week zo te zien!!! Mooie combi van kleuren en leuk dat je het weekkaartje zelf maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Thamar, heb weer je PLproject even bijgelezen hier op je blog. Wat ziet het er toch mooi uit allemaal! dat schetige briefje want je nog van hem vond, geweldig gewoon! Heerlijk als ze dat allemaal zo opschrijven, toch? Ik ben nog steeds niet echt aan het scrappen geslagen. Heb nog wel weer een projectje (van 3 scrapweekenden geleden!!) afgemaakt. Alleen nog een beetje tekst erbij, maar daar heb ik mijn ouders ook nog weer bij nodig, want de info van toen ik vijf jaar was, dat is niet allemaal blijven hangen ;-) Maar, het grootste werk van dat album is weer gedaan&kan ik afstrepen. Op naar het volgende project! Hé meis, fijn weekend en tot horens maar weer!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow knap dat je Project Life zo heel goed aan het bijhouden bent! Het ziet er ook echt superleuk uit.
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oeps...ik loop echt gruwelijk achter in blogland...dus ik had deze nog niet bewondert! Maar, leuk leuk leuk! Je bent echt een topper met dat PL hoor, echt heel knap en ze zijn elke keer weer anders. Heerlijke brownies trouwens...yummie William goed gedaan! Nou tot vrijdag in ieder geval :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat gaaf om je PL pagina's te zien, een week in vogelvlucht. Je herfstalbum ziet er ook fantastisch uit. Ik wens je een gezellige week. Gr. Mariska

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.