zondag 1 februari 2015

Project Life week 5

hoi hoi

Hier week 5 van  mijn Project life.
De ene helft had ik vrijdag al geplaatst als lift
samen met Johanna en nu de andere helft erbij.






Ik heb, nadat ik vrijdag de lift heb geplaatst de letters vastgenaaid
omdat deze toch een beetje los zaten.




Donderdag met mijn vriendin een High tea genuttigd nog voor haar
verjaardag afgelopen December. Dit vierde zij niet omdat, haar moeder 
drie dagen voor haar verjaardag begraven is. Maar ik ben toch op
haar verjaardag even naar haar toe gegaan met o.a. een kaart en daarin
dat ik trakteerde op een high tea. Achterop het labeltje staat ook nog
wat geschreven ,deze tekst maar iets anders.


 Nee ,William zit hier niet te duimen. Hij zit
hier zijn toets geschiedenis te leren maar
met behulp van filmpjes op het internet en plaatjes leert
het toch veel leuker.


groetjes en nog een hele fijne Zondag 

Thamar

9 opmerkingen:

  1. Leuk weer Thamar! Mooi dat stiksel over de letters!! Fijne zondag nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan, Thamar. Leuk zo'n kijkje in jullie leven. Wat een goed idee met die letters, staat ook nog eens super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er super uit! Echt een geheel, en zo leuk al die sticksels, gouden accentjes. ...en owh wat zijn die potten leuk (ik kan ze me herinneren van vroeger in de keuken bij mijn ouders).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er perfect uit! Ik doe ook PL, maar in 6x8, dat gaat sneller. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooie pagina's, Thamar! Heel mooi en leuk gedaan! En heel gaaf dat je Project Live doet. Zou ik ook wel willen, maar wil me niet verplicht voelen. Jij doet het geweldig!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie pagina's heb je weer gemaakt en leuk dat je de letters genaaid hebt. leuke details zijn er te bewonderen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is een mooi geheel geworden Thamar. en zo veel te zien... erg leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt super weer!!! En wat gaaf je zelfgemaakte kaartjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er weer schitterend uit Thamar! Leuke details ook, zoals de stiksels en de (volgens mij) zelfgemaakte tiny type letters! Alweer benieuwd naar week 6.

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.