woensdag 25 februari 2015

Project life week 6



Hoi Hoi

Genieten jullie ook van de vakantie ?
Hier wel, het weer mag iets beter maar,
wij vermaken ons prima.
Hier nog wat foto's van mijn PL
Vergeet hier steeds foto's van te maken.


Leuk briefje gevonden uit een oud
schriftje van William.
Ik denk dat hij dit in 2013 heeft
geschreven, toch maar
een plekje gegeven in het pl album.
Ik hoop dat hij dit ook nog zegt
als hij 20 jaar is.



Het hart en een paar woorden heb ik met 
waterverf iets een kleurtje gegeven.
De tekst in het hart was voor William op 
dat moment super erg . Gelukkig hebben we dit uit zijn hoofd
gepraat. Hij had een super Rapport , iets om trots
op te zijn. Maar hij wil boven de 7 scoren, ik zeg altijd
ach, William ik ging voor een 6 mijn opa 
zei altijd dat is ook een voldoende.
Wel een goede instelling natuurlijk maar je maakt 
het voor jezelf wel moeilijk.
Maar dat hij o.a een 10, 9,5 een,9, 8 en een stel 7.5 op zijn 
rapport had dat vond hij op dat moment niet belangrijk.


Nou ik wens jullie een fijne dag toe

groetjes
          Thamar

5 opmerkingen:

  1. Het wordt echt een super gaaf album, Thamar. Wat een schat aan herinneren voor later. Moet toch geweldig zijn om dit over tig jaar nog eens samen door te lezen en te kijken. Dat briefje van hem....geweldig. Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zijn weer pracht pagina's en dat briefje is zo lief dat hij zoveel van je houd.
    Een prachtig album gaat dit worden die hij later met veel plezier nog eens in zal kijken en lezen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan en wat een dierbare tekst in het briefje. geweldig! Wat kunnen kinderen soms streng zijn voor zichzelf. Luuk vindt het ook heel erg om foutjes te maken hoewel daar niks mis mee is. Fijne vakantie nog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave pagina's Thamar! Mooi gedaan! Moet ook gauw weer eens aan de slag.. Ik lig een beetje achter hihi... Je LO hieronder is ook mooi!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaah, wat lief... Kun je nagaan als je hem dit laat lezen als hij 17 is... Arme William, zich zorgen maken en het gevoel te hebben gefaald te hebben als iets onder een 7,5 komt. Kinderen zijn zo streng voor zichzelf en soms ook voor elkaar, zeker in deze tijd van presteren. Ik heb van thuis meegekregen dat als ik mijn uiterste best had gedaan en er dan toch "maar" een 6 voor kreeg dat dat dan wel heel goed was. Nou had ik alleen die 5-jes en 6-jes voor gym dus ik kon vol trots mijn rapport laten zien. Ik hoop dat hij dat ook snel weer kan, wat een goed rapport!! Liefs, Natalie

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.