donderdag 26 februari 2015

project life week 7

Hoi hoi

Hier week 7 van mijn project Life.
Het valt mij erg mee dat ik zo goed op schema lig,
 week 8 ligt al op mijn bureau nog niet helemaal af.





Dit kaartje heb ik met een stempel iets veranderd en de letters
"Hello" heb ik met waterverf een kleurtje gegeven 


De sticker heb ik doorlaten lopen op
de andere foto zodat het samen hoort.


Hier heb ik naald en draad ter hand genomen
om het weekkaartje iets op te pimpen.


Op Valentijn ben ik verwend door William
met een tekening en kaart
( wetende dat hij het verschrikkelijk vind om
te tekenen)


Nou, dit is voor mij een lange post.
Doe je aan project life
ga dan ook eens kijken op Facebook bij
project life. nl en bij project life crop.
Daar doe je erg leuke ideetjes op. 

Ik wens jullie een fijne dag
top dat je weer even langs kwam

groetjes Thamar

6 opmerkingen:

  1. Goed bezig, Thamar. Ook week 7 ziet er weer erg gezellig uit. En wat een lieve tekening van William. Leuk om te bewaren en nog lang van te genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. knap dat je het zo goed bij houdt Thamar! Het ziet er weer heel leuk uit, ook de tekening van William is schattig! Leuk om dit in je boek te verwerken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg leuk weer Thamar. En zo leuk om van die speciale dingen die je van je zoon krijgt om zo te verwerken; dat doe ik ook.
    Vind bij jouw PL zo gaaf je teksten die je met de typmachine (?) maakt ! maakt het een mooi geheel !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er weer super leuk uit en zo knap dat je dit blijft volhouden.
    Je kaartje is ook mooi geworden met de ster en verf.
    Maar je Weekkaartje vind ik ook zo super met dat geborduurde en zo lief die tekening van William.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee, ik heb ook zo'n "folie-foto-bij-de-kapper", vorige week gemaakt. Heb Manlief ge-appt: je bent getrouwd met Robo-girl... Wat zie je er dan uit... Mooie pages weer, het borduursel is een echte eyecather en knap hoe je met kleine dingetjes als een beetje waterverf of een doorlopende sticker een uniek en prachtig project maakt! En dat kaartje van William, zó schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook weer een prachtige week!!! Goed bezig zeg!!! En wat een prachtige Valentijns tekening!!! Heel lief!!!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.