vrijdag 6 februari 2015

scraplift met Johanna

Hoi hoi


Zo het is weer VRIJDAG en het
weekend staat voor de deur.
Johanna en ik hebben weer een leuke
layout gelift en wel die van
Chic Tags.
Dit is hem geworden.


Foto's zijn van een High Tea die ik
vorige week samen met mijn vriendin heb genuttigd .
Dat was niet alleen lekker maar super gezellig.
Daarom heb ik de titel gebruikt
'this is what it's all about'
Genieten dus.

Dit is de layout die wij hebben gelift.

Lieve allemaal ik wens
jullie natuurlijk een super fijn weekend
toe en vergeet natuurlijk niet om ook
even bij Johanna langs te gaan.


Groetjes ,

   Thamar




16 opmerkingen:

  1. en zo is het! Genieten, dat gaat het om. Ik vind je layout super, erg leuk gedaan.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar gaat het inderdaad allemaal om. een super layout!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weer zo een mooie lo ! vind "This is what it's all about" ook erg mooi, het lettertype (of is het een stempel ?) en idd genieten van de dingen om je heen.... zo belangrijk ! fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave lo, Thamar. Alles klopt!
    En nu genieten van het weekend....yeah :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke layout!! Genieten dus...deze weekend yeah!!
    Fijne gezellige weekend...Groetjes Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaaaa weer een superlift Thamar!! En wat een heerlijk onderwerp ook zeg, yummie zo'n high tea! Heb het ook eens gedaan met mijn beide zussen en mijn moeder, zó lekker en supergezellig natuurlijk ook.
    Meis nogmaals een goed weekend gewenst & de groetjes weer!
    Doeidoei! Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super leuke layout Thamar en zo leuk die high tea.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil geloven dat het lekker en gezellig was. Je layout is een geweldige lift. Ik wens je een fijn weekend, gr. Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave layout is dit geworden, Thamar!!
    Fijn weekend!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook deze is weer helemaal super!!! Wat gaaf zeg je titel zo!!! Mooi aandenken aan een gezellige dag! Ik ga deze ook zeker een keer liften!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooh wat is die van jou leuk! Wat knap dat je hem zo leeg hebt gelaten, en dat ie nog steeds zo stijlvol is. Grappig inderdaad dat we alletwee voor de naaimachine gingen, ik vind dat ook altijd wel passen bij zo'n cleane stijl layout! Fijn weekend verder!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi gedaan en wat een gave titel! Is dat een stempel? Een high tea is altijd erg leuk. Kun je nog mooi even nagenieten zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt een hele mooie lift gedaan, de gezelligheid en het genieten komt er heel duidelijk in uit! Door de sobere achtergrond komen die lekkere hapjes nog beter tot hun recht, mjammie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt ook zo een leuke stijl in je layouts! Als ik ook ga beginnen met het verwerken van foto's op die manier, wat ik mij al heel vaak heb voorgenomen, dan kom ik bij jou wel inspiratie halen. Leuk dat jij met Johanna zo'n vaste prik hebt in het liften van layouts!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo knap steeds die scraplifts met Johanna!
    Deze is weer prachtig!
    Jammie wat gezellig een high tea, ja ja moet jezelf ooit eens kriebelen hè.
    Geniet van een fijne week!
    Grotpetjes aan je mannetjes!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.