vrijdag 20 februari 2015

scraplift



hoi hoi

Het is weer lekker vrijdag, klokslag 10 uur en Johanna
scrap-enzo.blogspot en ik hebben weer een leuke lift 
Het is dit keer een lift van stephanie .
De foto's die ik heb gebruikt, heb ik gemaakt op Valentijnsdag 
Henk en William zijn hier lekker aan het kroelen op de bank.




de gelifte layout 


Ik wil dit nog even kwijt dat ik ook ben gelift door
monique zo gaaf geworden deze layout en ik ben ook door
Elise de dochter van Marlies en deze is ook al zo 
leuk geworden. Kijk ook even bij Marlies want deze is ook 
erg goed gelukt. En deze nog, een erg leuke lo
van Nicol.
Ik vind het helemaal te gek gaaf
dat jullie dit hebben gedaan.

Dus ik zou zeggen ga even bij deze dames langs 
want ze maken stuk voor stuk leuke layout en vergeet natuurlijk
niet om even bij Johanna langs te gaan.


Ik wens jullie een ontzettend fijn weekend toe 
en misschien hebben jullie een heerlijke
voorjaarsvakantie voor de boeg, hier
in ieder geval wel.

groetjes 
Thamar

16 opmerkingen:

  1. Wat een mooie sprekende lift heb je ervan gemaakt, Thamar. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er weer superleuk uit Thamar...
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super Thamar dat je elke week weer een prachtige stoer layout weet te maken. Deze is ook weer heel mooi en een echte jongens layout
    met die bruine zakjes. Lieve foto's ook.
    Fijne weekeinde en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een plaatje! Mooi gedaan en zeker het liften waard..... Ik voel al ideeen borrelen....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf! Wat een heerlijke papa zoon layout! Stoer, maar ook zacht door het groenige en goud! En wat zijn we altijd van de klok :-)
    Grappig om te lezen dat we meer scrapsters aanspreken! En...dat Monique je washitape layout heeft gelift snap ik helemaal! Ik twijfel om hetzelfde te doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt weer een super gave lo!!! Echt heerlijk al die laagjes!!!! En een prachtige kleurencombi!
    Toch geweldig om deze foto te hebben, echt die heerlijke kleine momentjes!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is weer geweldig, Thamar! Die volledige paperbag op de achtergrond! Hoe goed gevonden! Super origineel!

    Fijn weekend, lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super layout, mooie foto's ook. Wat leuk dat je een kleurenfoto en een zwart-wit foto op 1 layout gebruikt hebt.
    Ook erg leuk dat je me genoemd hebt, ik vind het super dat jullie samen liften en vaak zijn het zulke leuke layouts dat ik die weer lift :).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook deze is weer helemaal leuk !! en idd super kleuren foto en zwart-wit op 1 lo.
    En ook ik vind het super dat je zowel mij als mijn dochter benoemd, toen ik het haar vertelde straalde ze helemaal.... dank je wel !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooo, wat is deze ook weer leuk. Heerlijk al die laagjes en wat een mooie kleuren combi. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw mooi hoor deze scraplift met weer super gave laagjes!
    Die foto echt geweldig!
    Geniet er nog maar van want hier knuffelen ze niet meer zo vaak hoor haha.
    Stoer kapsel heeft William!
    Hier is de vakantie al weer voorbij en gasn we een drukke schooltijd met kamp en open dag in maart tegemoet.
    Geniet van jullie vakantie!
    Lieve groet ook aan William en Henk!
    Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aah, wat een mooie (en vertederende) foto's van je mannen! Dat roept natuurlijk om een mooie LO... En mooi is ie met de laagjes, de (mannelijke) kleurtjes en de gouden tekst!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je weer prachtige dingen gemaakt Thamar!! Ik kan het niet bijhouden zoveel als jij maakt, als een sneltrein!! stuk voor stuk juweeltjes!
    Fijne dag, hier ook voorjaarsvakantie en het zonnetje schijnt ook nog. Wat willen we nog meer?
    Doeg hoor! xx Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige LO weer met al die laagjes Thamar!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldige layout!!....Ik vind de laagjes.....en de kleuren prachtig.....en de pic van papa en zoon, ...
    Een fijne week voor jou......Groetjes Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Foto,s zijn super leuk op deze prachtige Lo!!! Echt Valentijn!

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.