zondag 29 maart 2015

Gift Box punch board paasmandje


hoi hoi

Deze leuke post kwam ik weer tegen bij
zij maakt zoveel leuke dingen.

                                                      Nodig heb je 6x6 inch papier en
                                                klein stukje papier 0.75 inch x 6 inch






                                 Belangrijk is dat je precies op de score line gaat vouwen


                                  Vast nieten of evt lijmen .





Ga even bij http://thescrappymermaid.blogspot.nl/ 
kijken voor nog meer foto's en bekijk
haar leuke blog .


groetjes en een fijne zondag.
(hier regent het de hele dag al)

Thamar

9 opmerkingen:

  1. Oooh...dat ziet er leuk uit, Thamar. Grappige weggevertjes voor de paasdagen. Ga daar ook maar eens mee aan de slag, zal mams vast leuk vinden (zeker als er paaseitjes in zitten :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg bedankt voor het posten van mijn tutorial. Ik wens jullie allemaal veel plezier ermee! Hopelijk is er bij jullie in Nederland beter weer! Wij zitten nog midden in de winter met veel sneeuw! :)

    Vrolijke pasen! Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je Thamar voor het delen. Leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er super leuk en vrolijk uit Thamar en bedankt voor de tutorial.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aaah wat schattig, ook voor traktaties ofzo! erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk! Ik heb geen gift box punch board maar ik ga toch even proberen of het met mijn enveloppen board ook lukt! Bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooo wat leuk dit patroon. Ik heb een envelope punch board op de beurs gekocht maar die zit nog ingepakt, kijken of dat ook gaat.
    Bedankt voor de leuke reaktie op mijn blog en de groetjes terug van Henk...ook voor jouw Henk en William!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oei die had ik nog niet gezien,... Maar wat is die mand leuk :).

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.