zondag 15 maart 2015

Project life week 10

hoi hoi

Hier dan week 10 !! Nou dat was me er eentje.
De eerste foto in mijn pl is van "Blik" de cavia van 
William die in zijn armen zondag is overleden.
In December hebben we al afscheid moeten nemen van "Stoffer"
en nu liggen 'Stoffer"en 'Blik" samen bij oma in de tuin.
Ze waren al erg oud en ze hebben het super gehad .
Onder de foto heb ik op een tag een tekst gemaakt en daar verborgen.



Het weekkaartje had ik al gemaakt
en daar staat een Engelse tekst op, niet wetende dat 
de rest in Nederlands zou worden.
Ik had het dan liever helemaal Nederlands gehouden.
Maar ik vond het weekkaartje wel leuk klinken.


De vier kaartjes boven aan deze pagina heb ik 
gemaakt op de Beurs in den Bosch.
En daar ook wat leuke pl kaartjes gekocht.


Waterverf gebruikt op de tekst en later
nog een pijl erbij gestempeld.
Achter de foto de tekst.


En ik wil de nieuwe volgers welkom heten, 
super dat jullie mijn blog volgen.

Groetjes,
Thamar

9 opmerkingen:

  1. Weer een week waarin er veel gebeurd is. Mooie pagina's geworden, Thamar.
    Werkt toch wel leuk zo'n PL. Misschien moet ik ook.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een week, eentje van uitersten... Verdriet om Blik, ook al was hij al oud. Lekker naar de beurs: joepie! Om daarna met pech langs de kant te staan: bah! Je hebt er weer 2 prachtige pages van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zijn weer mooie pagina's en zeker niet vergeten dat Blik is overleden. Maar ja ook de autopanne zal je niet snel vergeten. Knap dat je de pl zo goed bij blijft houden.
    Hier komen de eerste zaadje omhoog.
    Fijne zondag en groetjes, ELs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natuurlijk vreselijk verdrietig dat de hamsters overleden zijn maar ik moest stiekem toch wel heel erg lachen om de namen 'stoffer en blik'.. geniaal ha ha. (sorry..) Leuk om te zien hoe je de kaartjes van Twee Thee gebruikt hebt. Die 'oeps' kwam in jullie geval natuurlijk wel erg van pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat voor een week....Je hebt er weer mooie PL pagina`s van gemaakt!!...
    Ik moet nu toch een keer echt aan het werk met PL...iedere keer als ik die van jou zie, denk ik " nu "...Maar dan staat daar weer een layout te wachten...Ik wens jou een fijne lente dag....Groetjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. achhh zo sneu als een huisdiertje overlijdt... je hebt het mooi verwerkt in je pl. En zo ook je beurs avontuur ! Gewoon weer twee mooie pagina's !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke pl en zo word Blik niet vergeten!

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. weer een leuke en memorabele PL week Thamar. Zielig van de cavia, maar ik moest toch wel erg lachen om de naam (namen) Je dagje beurs werd er ook eentje die je je nog lang zult heugen haha. Gelukkig gebeurde het op de terugreis ,anders moet je ook nog van je kostbare shoppingtijd inleveren. stel je voor zeg ;-)
    Oh trouwens, die rolletjes op mijn LO zijn papieren rietjes. Je hebt ze bij de Hema en ik hoorde van de week ook dat Kimya-verpakkingen ze verkoopt. Dus ik hoef ze niet meer uit de USA mee te slepen ;-)
    Hé de groetjes en alvast een lekker weekend gewenst!
    xx Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. waaaah jah wat een week! Vooral dat verhaal van jullie knotsgekke dagen avontuur! En stoffer en blik, arme william! Maar je hebt het allemaal weer zo mooi verwerkt en die tekst op de waterverfachtergrond. Ik word er blij van!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.