vrijdag 27 maart 2015

Scraplift ' happy moments'

hoi hoi

Het is weer zover, Johanna en ik hebben
voor jullie weer een layout gelift.
 Dit is mijn Layout met foto's van Henk en mij.



Het woord "moments" heb ik met de cricut en 
het programma 'sure cuts a lot' gemaakt.
Ik weet niet of jullie het programma kennen?
Kijk even op You Tube, zelf vind ik het super.





En dit is de layout die we hebben gelift
en die is gemaakt door


Ik wens jullie een super fijn weekend toe
en vergeet natuurlijk niet om even bij
Johanna langs te gaan.


groetjes, Thamar



16 opmerkingen:

  1. Mooie layout!!! Saampie, haha, geweldig woord!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, prachtige layout, die moet ik dus gewoon liften! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Uhm, een ussie? Wel superleuk gedaan en leuke foto's van jullie samen. Ik ben echt een fan van de stiksels, geeft echt iets speciaals.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja dat weet ik Nathalie , maar dit staat toch veel leuker en grappiger. vind je niet

      Verwijderen
  4. oooowh die is mooi geworden! Zoveel te zien, een 10 met een griffel voor jou hoor! Leuke saampie van jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie layout is dit Thamar en mooie foto's ook.
    Groetjes, ELs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke layout heb je gemaakt Thamar, een beetje project life achtig,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super layout, weer, Thamar! Elke keer weer een feestje om jouw uitwerkingen van de lifts te zien!

    Fijn weekend, liefs, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Thamar, wat een lieve layout met de meisjes kleuren.....de inderdaad ook prachtig bij een jongens layout kunnen..maar de combi met jullie twee op de foto is natuurlijk prachtig uitgewerkt!!...Ik wens jou een fijne weekend ....Groetjes Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi, hoi daar ben ik ook weer eens een keertje!
    Wat een gave scraplift is dit!
    Echt die tekst!!! Een saampie! Hoe kom je er op...veel beter inderdaad dan selfie voor saampjes hihi.
    Jullie staan er gezellig op samen zo vrolijk en jong haha!
    Mooie kleuren en weer een super herinnering om te bewaren.
    Fijne zondag, na een uurtje minder slapen!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. haha, wij noemen dat ook wel een Ussie :).
    Je lift is weer supergaaf!
    Fijn weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja dat weet ik monique, maar dit is toch veel grappiger. vind je niet

      Verwijderen
  11. geweldig ! een saampie klinkt idd wel erg leuk ! die ga ik onthouden ;-) Ook je lo is echt super geworden, weer eentje op mijn lijstje om te liften !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend mooi, ik kan veel van je leren. Je hebt het over sure a lots cote . Zal eens gaan kijken heb zelf een ricut create en weet niet meer als mijn 5 cartridges te gebruiken. Groetjes Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuke lo zeg!!!!! Lekker veel laagjes en veel te zien. Geweldig die foto's, leuk om te maken samen!!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.