vrijdag 6 maart 2015

scraplift

Hoi hoi

Het is vrijdag en vaste prik,
 Johanna en ik hebben weer een leuke lift gemaakt.
Nummer 30 is dit alweer

De foto is gemaakt toen William en ik
even bij mijn vriendin langs zijn gegaan.
Dan moet
er natuurlijk wel even geknuffeld worden.

Ik had geen blauwe bloemen dus witte bloemen gepakt
 en deze heb ik met glimmer mist
een kleurtje gegeven.
In Den bosch toch maar even bloemen
gaan scoren.
Gaan jullie ook naar de kaart en scrapdagen?




Dit is de layout die wij hebben gelift.
gemaakt door

Ik wens jullie een super fijn weekend toe
vergeet niet om ook even bij Johanna langs te gaan om te kijken
wat voor moois zij heeft gemaakt..

groetjes Thamar



12 opmerkingen:

  1. Gave lift heb je weer gemaakt, Thamar. Erg mooi geworden.
    Ga meteen even door naar Johanna!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super gaaf weer, mooie kleurcombi en je achtergrond papiertje vind ook echt super ! Veel plezier op de beurs !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga wel naar Den Bosch morgen, weet alleen nog niet of we de beurs aan gaan doen. Eerst maar eens een High tea... Leuke en zeer geslaagde lift, aan de ene kant stoer met de donkere kleuren en aan de andere kant ook lief, helemaal passend bij de knuffelfoto! Alvast een fijn weekend en heel veel plezier op de beurs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor! Helaas geen kaarten en scrapbeurs voor mij. Te ver uit de buurt.... Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi lootje en wat een heerlijke foto.
    Denk dat deze bloemen zeker zo mooi zijn dan blauwe.
    Nee ik ga niet naar de kaart dagen want dat is me te ver weg en
    bloemen kan je zo makkelijk zelf een kleurtje geven Thamar. Dez bloem is ook heel erg mooi.
    Fijne weekeinde en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superlift weer, Thamar! Heel gaaf geworden!

    Helaas geen Den Bosch voor mij.... Ik 'mag' van mezelf naar één beurs per jaar en dat is altijd de Krea-doe begin november in Utrecht. Lekker dichtbij. Ik ben benieuwd naar al het moois dat je daar gaat scoren! Veel plezier alvast!

    Fijn weekend, groetjes, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er weer toppie uit... zou bijna ook gaan beginnen met scrappen... whahahahaa.... voorlopig hou ik t nog maar even bij kaarten maar wie weet in de toekomst:))
    Groetjes Aletta... en nu ff snel bij Johanna kijken;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De kleuren zijn super! Vorige week heb ik mijn eerste layout gemaakt tijdens een workshop scrappen Bij Oma Dee. Heel leuk om te doen. Nu nog mijn eigen stijl hierin vinden. Wordt zeer waarschijnlijk vervolgd. (ik moet wel, heb een album aangeschaft, haha)

    Veel plezier in Den Bosch!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een super lift Thamar!! Ik vrees dat er bij mij op het moment weinig wordt gescrapt. Helaas te druk met andere dingen.
    Nu even bij Johanna kijken.
    Veel plezier op de beurs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig lift! Gaaf dat jij voor de donkere variant hebt gekozn, mooi met het blauw/groen en die leuke tekstwolkjes! Veel plezier in Den Bosch, ik ben benieuwd naar de buit en de 'bos' bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk voorbeeld hebben jullie weer uitgekozen, jouw uitwerking is weer super, gaaf met die donkere achtergrond. Was het leuk in den bosch?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige lift!!.....ik vind de grijze kleur ( achtergrond) met de licht blauwe kleur en het beetje goud super .....super Layout!!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.