vrijdag 10 april 2015

gezamenlijke lift !!!!!!! " LEGO LOVE "

hoi hoi

Hier een keer wat anders op de vrijdagochtend
een lift gedeeld door 5 .

Miranda

Nicol

Johanna

en ik.

Samen hebben we dezelfde layout gelift.
Wat zullen de andere dames ervan
hebben gemaakt ik ben heel benieuwd.
Dit heb ik ervan gemaakt.






de lift is van
annamaria



Ik zou zeggen ga zeker even kijken bij de dames
wat voor moois zij er van hebben gemaakt.
En dan wens ik jullie een super fijn weekend toe.
En voor diegene die naar de Art Specially gaan
heel veel plezier.


groetjes, Thamar

12 opmerkingen:

  1. Ja!!!! Hier is super leuk!!!! Geweldig met de lego kleuren!!!!! Leuk om een andere uitwerking te zien!!! Ik vond het een erg leuke uitdaging!!!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke layout, zoo herkenbaar die foto.
    Super mooie kleuren en erg leuk om die van jou nu ook te zien.
    Een erg leuk idee van jullie!! Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook echt geweldig, Mooie foto zo van boven af, en idd wat een geweldige kleuren om te zien ! Vond het idee van een REUZElift ook echt super leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave foto! Al die laagjes zijn super, geweldige LO!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie stoere uitwerking van de te liften lo, Thamar. TOP!
    De vloer heeft hier jarenlang bezaaid gelegen met lego. Hi, hi en nu ligt er overal weer duplo, leuk :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat maak je toch steeds prachtige lootjes Thamar en zo leuk weer nu met de lego.
    Fijn weekeinde en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig!! Weer zo'n mooie! Gaaf he om al die uitwerkingen te zien, die allemaal anders zijn!! Ik vind jouw accentjes met oranje er weer lekker uitspringen. Fijn weekend :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf zeg, zo'n superlift. Jouw layout is erg leuk! Hier werd vroeger ook veel met lego gespeeld. Leuk om over te scrappen.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Thamar, zo als altijd GEWELDIG!!.. Dat beetje oranje vind ik super op de LO...Ik wens jou een jouw gezin een fijn weekend!!..Geniet van de lente zon...Groetjes Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WAUW!! Deze is zo leuk met al die verschillende laagjes, een voor in de boekjes :D. & die hieronder met die vlaggen is ook echt TE GEK!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf, liften met zijn 5-en! Je lift is weer super gedaan, dat LEGO-merkje maakt het thema helemaal áf!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.