woensdag 22 april 2015

Noor Scrap Challenge



Hoi hoi

Ik moet eerlijk zeggen dat ik  Noor wel volgde
op Facebook en ging regelmatig naar hun site
om te kijken.
 Maar een Noor Layout heb ik nooit gemaakt.
Tot nu.
Er is een hele hele hele leuke Scrap Challenge 
op A5 formaat bij Noor.
En dit heb ik ervan gemaakt.






Ik heb de schets omgedraaid, niet omdat ik weer
anders wil zijn maar, ik geen oude foto's heb die
horizontaal zijn dus heb ik het op deze manier opgelost.

De bloemen heb ik zelf gemaakt met de
Dies van Noor 

Wat ik allemaal heb gebruikt van Noor,
paper bloc 6x6 Romance,
Dies flourishes  6002/0158 en 6002/0157 en 6002/0160
Dies Blad 6002/0160

en verder
Distress ink Vintage phote, randje lint, houten klosje,
daisyd's Rub-on, parelmoer kraaltjes en bruin cardstock.


Fijne dag allemaal

Groetjes Thamar

10 opmerkingen:

  1. Mooi lootje, Thamar, en wat een prachtige bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie lo Thamar, vind echt dat jij alles kan scrappen ! En zo leuk om met oude foto's te werken !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al is het helemaal mijn stijl niet, toch vind ik deze layout heeeeel mooi!! & die bloemen passen er perfect op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een pracht lootje heb je gemaakt van de mooie sketch van Noor en wat een schitterend mooie oude foto.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind jouw layout super romantisch en vintage!!...De bloemen,WOW!!...Thamar,je kan alles scrappen!!...
    Bedankt voor jouw comment op mijn blog..
    Wij hebben helaas 1 week vakantie...Maar toch gaan wij lekker even naar Griekenland met de twee jongsten kids. De oudste houd niet van vliegen..Voor jou en jouw gezin wens ik een fijne vakantie....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze stijl gaat je ook prima af! Mooie layout!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi, en wat een speciale foto! Ik hoop dat je de challenge wint ;)

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow deze had ik nog niet gezien echt mijn stijltje!
    Mooi de oude foto en super al die houten kleine details!
    De bloemen prachtig gemaakt, echt af deze creatie!
    Ik lees even door tot zo...
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ...wat mooi... een hele mooie vintage LO! Natuurlijk maakt de foto het extra bijzonder, wat leuk dat je zo'n oude familiefoto hebt. De embelishments zijn een hele mooie aanvulling!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.