vrijdag 3 april 2015

'Rive Creatief' Project Life week 13

Hoi hoi

Hier mijn eerste Project Life pagina's
als designer voor 
Ga eens bij hun een kijkje nemen in de webwinkel
Creatien Hobby , ze maken geweldige leuke
houten embellishments .




gestempelde letters weer een kleurtje gegeven met
gele waterverf








Even een extra pagina erbij gedaan
William had gespaard voor nieuw 
Lego.
Ik heb de verpakking gebruikt voor pl kaartjes




Wat heb ik allemaal gebruikt,

 van rive creatief'
Vogelhuisje RCB 0058 020 ,letters RCB 0028 ,uiltjes RCB 0089 060,
theepot RCB 0015 ,hartje RCB 0022 20, bloemetje RCB 0297 en de tekst
you & me RCB 0109.

Verder,
project life cards 'planner',simple stories
'vintage bliss' en ' daily grind, 'liefde is' komt uit een
boekje gekocht bij de action,stickers 'tiny text van cosmo cricket,
open alfabet stempels,gele waterverf,
joy craft stempels 'neusje vd zalm '


Morgen hebben Johanna en ik
de Lift gepland


Fijn Paasweekend

groetjes, Thamar

11 opmerkingen:

  1. Supergaaf weer! Leuk om die Lego-kaartjes er zo bij te doen! weer een tip, haha. heb hier nog heel veel Woezel en Pip kaartjes/ labeltjes liggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je toch weer super actief geweest met dit PL en ziet er weer perfect uit. Die uiltjes vind ik zo leuk erbij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi overzicht weer zeg!!! Erg leuk de lego verpakking erbij! Ik gebruik ook vaak de entree bewijsjes, bonnetjes van de rekening en bv servetten. Het uiltje..... Echt te lief!!!! Jullie ook een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig leuk weer. Ik heb ook wat spullen voor PL gekocht. Nu nog tijd vrij maken om dit ook daadwerkelijk te starten.

    Fijn paasweekend, groetjes, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige stijl heb jij toch zo met dit Project Life! Ziet er geweldig leuk uit weer.
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd, wat gaaf dat je designer bent/mag zijn! En dat dit terecht is laat je meteen zien: wat een leuke pages weer! Wat een leuke foto ook van jullie samen en ik krijg echt zin in mooi weer bij het zien van jullie buiten-woonkamer, zo leuk! Fijn paasweekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nogmaals van harte met je designer plekje. Je gaat ons vast verrassen met allerlei mooie PL pagina's. Deze ziet er super uit. Ik wens je fijne paasdagen met je gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk nieuws, gefeliciteerd! En deze pagina's zien er super gaaf uit met die mooie houten embellies!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk leuk leuk :) vooral ook die lego pagina! Een geslaagde PL met mooie embellishments!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke dingen heb je weer gemaakt! Vooral de Legoverpakking is zo leuk als kaartje!! ♡

    Fijne paasdagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er weer leuk uit, vooral die van de lego.

    fijne paasdagen,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.