zaterdag 4 april 2015

Scraplift 'Chocolate Bunnie'

hoi hoi

Hier een keer een zaterdaglift.
Johanna en ik hebben weer
 een mooie layout gelift.
Ik heb een foto gebruikt uit 2009, en wel
eentje van William die hier bij oma in
de tuin paaseieren aan het zoeken is
en zie daar een chocolade paashaas.





Dit is de layout die we hebben gelift,
van Christin ,
zij is wel een van 
mijn favo scrapsters.


Bij deze wil ik even kwijt
dat ik het super vind dat er weer een paar
nieuwe volgers zijn op mijn blog.

Ik wens jullie allemaal super fijne
paasdagen toe.

groetjes,

 Thamar



13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke lift zo met al die laagjes! En lekker paasachtig zo met dat geel en die kuikentjes. Fijne paasdagen!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat gezicht van William! Wat een heerlijke layout met al die laagjes, super. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto, Thamar. En een super gave lo met al die laagjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En fijne paasdagen gewenst. Geniet ervan!

      Verwijderen
  4. Schitterend mooi lootje met de chocolade paashaas.
    Leuk al die laagjes.
    Fijne Paasdagen en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige layout, mooie laagjes.
    Een mooie passende foto, fijne Paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto,geweldige kleuren en weer een plaatje om te zien! fijne Pasen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja ik zag deze al op facebook echt prachtig met al die laagjes!
    Ik vind de vorm ook veel weg hebben van een paasei ( met fantasie haha)
    Super die foto wat een blije William!
    Geniet van de paasdagen saampjes!
    Groetjes ook aan je mannen.
    Liefs zmaia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooowh die is mooi! Ik vind jouw laagjes echt veel mooier dan het origineel en die oranje tint springt er echt uit! Een topper! Hoe schattig met dat haasje, je bracht me op een idee. Heb zo'n zelfde foto gemaakt van de paashaas hier :D Hopelijk hebben jullie (en vooral William) net zo genoten van deze pasen! Fijne maandag, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal Pasen! Zo leuk, al die laagjes met zonnige kleurtjes, het haasje is zo schattig en die kleine eitjes (zelf ingekleurd?) superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super gave laagjes lo!!!! Echt mooi! Leuk hoe je de paasdecoratie hebt toegevoegd! Ik blijf kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie lo met al die laagjes ! super en een geweldige foto !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. OMG !! Dat is nu een echte Thamar lift...Absoluut perfect jouw layout...Ik vind de laagjes geweldig!...Groetjes Heike

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.