vrijdag 24 april 2015

scraplift met de embellishments van rive creatief ' you are my sunshine'

hoi hoi

Nou het is alweer vrijdag en het weekend staat dus weer
voor de deur.heerlijk.
Maar goed, nu dus de scraplift met de geweldige embellishment van
rive creatief en natuurlijk weer samen met
Johanna.







en dit is de layout die we hebben gelift en wel van


Dit zijn de embellishments die ik heb gebruikt van
rive creatief.
(klik erop en je kom meteen op hun site)

Ik hoop dat jullie even een kijkje gaan nemen bij Rive Creatief
er zijn zoveel nieuws


en vergeet natuurlijk niet om even bij Johanna
een kijkje te nemen wat
voor moois zij weer heeft gemaakt.


Ik wens jullie een super fijn weekend toe


Groetjes,

Thamar


14 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit weer prachtig gedaan Thamar! Heel veel te zien op je LO, ik blijf gewoon kijken! Mooi die embellies zeg, ik hou dr van. En wat een droppie op de foto zeg ;) Al eventjes geleden denk ik? Wat worden ze toch snel groot he?
    Meid ik wens jou en de mannen een heerlijk weekend toe! Geniet van het mooie weer van vandaag,want morgen is het weer scrapweer geloof ik ;-)

    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan! Vind het een mooi zonnig lootje geworden, Thamar.
    Jij ook een fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeee ook al zo een mooie lo !!!! Zo gaaf met dat geel !!! Errug mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeee ook al zo een mooie lo !!!! Zo gaaf met dat geel !!! Errug mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie layout met die verschillende tinten geel, super ook die houten embellishments.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha in de vorige reactie noemde ik kleine houten embellies....slaperd dat ik ben....ja vandaag hard gewerkt en moe hihi.
    Ik bedoel dus deze wat een super vrolijke leuke lift, knap gedaan weer met guitige William foto!
    Fijn lang weekend met de koningsdag!
    Groetjes aan William en Henk
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi!!! ik vind het echt heel leuk dat jij voor een kleur in verschillende tinten bent gegaan, nu wil ik die layout nog een keer liften ;-) ook die hoekranden zo gebruiken is weer gaaf! Ooowh en wat een schatje is William :D fijn weekend en geniet van de meivakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi met al die geeltinten! En wat past je foto goed bij je titel of eigenlijk wat past je titel goed bij je foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave lift hebben jullie deze week gemaakt! Ook die van jou vind ik erg mooi zo in die geeltinten, heel warm!
    Fijne zondag!
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke vrolijke lo!!!!

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat Nicole schrijft, wilde ik ook zeggen: zo vrolijk met het geel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze is ook super zeg!!!! Hij knalt eraf!!!! Mooi om een zwart wit foto erbij te gebruiken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik had de kleurrijke versie van Johanna al gezien, wat heb ook jij mooi jouw eigen stempel op de lift gedrukt!! De titel past echt perfect bij je thema, zo zonnig met al die tinten geel!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.