zondag 17 mei 2015

project life week 17


hoi hoi

Hier voor jullie week 17 van mijn Project Life
Ik moet wel bekennen dat het me echt meevalt dat ik het zo
lekker vol hou en aardig op schema lig.
Ik heb natuurlijk voor deze pagina's weer de
Rive creatief embellishments gebruikt.
Het zijn super fijne houten embellishments en
lekker dun dus heerlijk om mee te werken.




wat ik oa heb gebruikt.

van Rive creatief
fiets ik vind deze helemaal leuk.

Ik wens jullie een fijne dag toe

groetjes Thamar

7 opmerkingen:

  1. Je gaat lekker, Thamar. En ook deze week ziet er weer super gaaf uit.
    Nog een fijne zondag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig! Ik vind het superknap dat je je pl zo goed bij houdt. Ik ben blijven steken bij Februari...(2014!) moet misschien ook maar weer eens wat doen. Je pagina is in ieder geval weer erg mooi en inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er weer zo goed uit en wat leuk om te lezen dat Tijcho weer zo snel terug kwam om spelen met de poppetjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer supermooi Thamar! Het is een hoop werk, maar je ligt knap op schema... ik ben nu bij half september 2014. Nog wel wat inhaalwerk te doen dus ;-). Eerst die hardnekkige bronchitis eens de deur uit zien te krijgen... 3 zeehondjes in huize VdB...
    Prachtig papier gebruik je ook trouwens! Ook op je vorige pagina's... Ben druk op zoek naar stoer papier, dat van jou vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn zeg dat je het zo goed bij blijft houden! Het is super leuk om te doen he?! Nu al leuk om terug te kijken! Ik moet nog even de vakantie foto's afdrukken en dan kan ik verder!
    Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer top thamar, fijn dat je het zo goed bij houd.... pagina s zien er weer top uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful I love it!! That little wooden bike is so cute!! And I love how you used the colors to enhance your pictures. Really nice!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.