vrijdag 22 mei 2015

Scraplift " Friends "

Hoi hoi

Hier is het scraplifttijd samen
met Johanna en deze keer
was ik aan de beurt voor een lift.
Zo was ik op zoek naar een layout met 
waterverf .
En kwam ik op een blog van een Finse scrapster
Elina.

En dit is hem geworden.




 en dit is de layout die we hebben gelift 

Ik wens jullie allemaal een super fijn Pinksterweekend toe
en vergeet natuurlijk niet om even bij Johanna te gaan kijken,
want zij zal ook vast weer een plaatje hebben gemaakt.


groetjes Thamar

14 opmerkingen:

  1. ook deze helemaal geweldig ! Gaaf hoor Thamar.. krijg er zin van om mn spullen te gaan pakken !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke lo zeg!!! Mooi die kleurtjes verf en wat een leuke foto met de vrienden bij elkaar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke en stoere lo geworden, Thamar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om met waterverf bezig te zijn en leuk resultaat zo.
    Fijne pinksterdagen en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi!! Jij bent ook lekker bezig geweest met de waterverf, gaaf dat jij geen papier hebt gebruikt. Echt een leuke lift! Fijn pinksterweekend, geniet met je mannen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk! Wat weten jullie mij toch altijd weer te inspireren met jullie lifts op vrijdag! Eens even kijken of ik vandaag nog aan de slag kan met mijn waterverf, anders komt hij zeker op de to-do-lijst ;)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een prachtige lift Thamar! Supermooi,lekker kleurrijk en inspirerend, I love it! Als ik jullie lifts zie denk ik altijd van oooh jaaaa, wil ik oooook! Maar het blijft toch telkens bij kwijlen bij de laptop haha. Ik ga nog even op visite bij Johanna:)
    Ik wens jou ook een heerlijk Pinksterweekend met je mannen :)
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk! Ook de te liften LO is gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo jij hebt lekker zitten kliederen zie ik. Wij deden dit vroeger met rietjes en ecoline.. en dan maar blazen hè! Erg gaaf gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De lift is prima gelukt!!! Leuke lo!

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer zo'n mooie lift van jullie. groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit lijkt me echt gaaf om te doen, heerlijk kliederen met water erf en je weet vantevoren niet hoe het uitvalt.
    Was dit je eerste poging of heb je eerst wat geoefend stiekem haha.
    Een erg mooie layout met de kleuren die weer terug komen in de kleding van de kinderen.
    Jullie weten altijd wel erg gave scraplifts te doen!
    Fijne week, geniet van het komende warme weer en groetjes van Henk terug ook aan Henk en William!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik bedoel natuurlijk waterverf haha beetje laat...welterusten!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.