dinsdag 19 mei 2015

Scrapuitdaging bij Cards & Scrap 'Happy magic moments'

hoi hoi

Hier alweer scrapuitdaging nr 23 bij 
met deze keer als opdracht,

"Maak een layout met één grote foto erop". 

Deze foto heeft Henk gemaakt toen William en ik 
in de attractie Space Mountain zaten in Disneyland Parijs.
Het was GEWELDIG, wij vinden dit helemaal leuk
als het maar hard en over de kop gaat

Daarom ook de titel
'Happy magic moments'.
  




Doe een keer mee met deze leuke uitdaging en wie weet
win je een super leuke prijs die wordt 
gesponsord door

Groetjes, Thamar


4 opmerkingen:

  1. Een heel mooi lootje heb je gemaakt van deze grote foto, wat eigenlijk best wel moeilijk is. Er zijn heel veel leuke details te bewonderen. Toppie! Gaan jullie maar lekker over de kop en zo, hahaha. Brrr ik moet er niet aan denken.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow !!...Dat is echt een super leuke layout...Ik hou van zwart en wit foto's daar stekt de achtergrond heel mooie ervoor... Ook de kleuren echt Disney...Geniet van de zon lieve groeten Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt helemaal Disney, de layout straalt het uit en de kleuren ook, grappig dat de foto dan toch z/w is en ik gelijk aan Mickey mouse denk :D Tot morgen bij de lift, ik ben nieuwsgierig. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk en dat vind ik nou weer super knap van jou...dat je zomaar in die enge attracties gaat, gave moeder heeft William hoor!
    Super mooie layout!
    Ik ben weer eens achter hier dus ik ga even door.
    Tot zo.

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.