zondag 10 mei 2015

spreuk van de week bij cards and scrap



hoi hoi

Vandaag ben ik aan de beurt om de spreuk van de
week te verzorgen bij cards & scrap
Ik heb gekozen voor een spreuk die
helemaal past bij deze foto. De foto (niet helemaal scherp)
 is gemaakt toen 
Gerjon en ik aan de kant van de snelweg stonden met pech.
Mijn auto hield ermee op en dan is het toch fijn als
je met z'n tweetjes bent.
Gelukkig gebeurde dit op de terugweg
van de knotsgekke kaart en scrapdagen en hadden
we een hele hele leuke dag achter de rug.


When times are tough 
friends
are your umbrella


De layout had ik al klaar maar ik kreeg van Rive Creatief 
dit gave polaroidframe toegestuurd en die moest op de layout
ik vind hem zo leuk.


dit heb ik oa gebruikt.

polaroid memories en vlinder beide van
rive creatief
en papier van Pebbles 'garden Party'

Ik wens jullie een fijne (moeder)dag toe,

groetjes Thamar



10 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan! Ik vind het ook superleuk dat je dit soort ervaringen scrapt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit vrolijke pechmoment heb ik toen wel gelezen. Super dat er zo'n mooie layout van hebt gemaakt.
    Fijne zondag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave layout - leuk papier!- en die tekst is geweldig! Die ga ik onthouden.
    De onscherpe foto's zijn vaak de leukste, ik vind het ook altijd leuk om die te scrappen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oja....kan me herinneren dit gelezen te hebben op je blog. Leuk zoals je de foto verwerkt heb op de lo. En wat een gave tekst erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tekst past er precies bij!!! Leuke foto, leuke lo!!!!

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk deze layout (de aanleiding iets minder)....en dat op transparant printen vind ik een goed idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat je zo'n vrolijke foto kunt maken als je met pech langs de weg staat! knap hoor! De layout is geweldig!! Heerlijk vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Thamar, wat zonde dat je cuttlebug caduc is en ik heb een big shot.
    In de winkel werk ik regelmatig met press boss.
    https://www.youtube.com/watch?v=VbU6OlC22ag
    Geen idee wat dat ding kost maar je hebt niet steeds andere platen nodig. Zie filmpje en succes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oooo super lootje weer Thamar, super vrolijk lootje, ondanks de pech, de quote past er goed bij !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is zeker pech zeg maar wel leuk dat er een foto van is en nu dus ook een mooie lo!!!! Erg gaaf gedaan, ik vind dat polaroidframe super!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.