woensdag 3 juni 2015

gastdesigner bij Dutch Dares " Hollandse luchten "

hoi hoi

Helemaal blij was ik dat ik werd gevraagd
om gastdesigner te zijn voor de uitdaging
"Hollandse luchten" bij  dutch dares

De foto is van Bram.
Ga even kijken op zijn blog voor super mooie foto's.

Zo heb ik ook de leuke houten embellishments gebruikt
van Rive creatief oa de Molen en Polaroid frame





Ik wens jullie een super fijne dag toe.
En vergeet niet om even te kijken
bij Dutch dares voor nog meer mooie layouts


Groetjes Thamar


9 opmerkingen:

  1. Hoi Thamar, jouw layout is een echte Hollandse...Super met het papier,rood en wit...mooie met het houten molen...Ik wens jou een fijne dag. Groetjes Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie layout, mooi hoe het geheel naar 'buiten' komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi Hollands lootje, Thamar. Veel laagjes en tot in detail afgewerkt. Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Thamar! Dat molentje is er ook zo leuk bij!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een pracht lootje heb je gemaakt met deze schitterende foto.
    leuk met al die laagjes en hoe je de titel hebt gemaakt.
    Fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig zeg!!! Wat een mooie foto! Vind de tags achter de foto ook zo mooi erbij, en dat vlaggenlijntje. ..leuk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een prachtige foto uitgekozen op deze mooie lo ! Heerlijk dat er weer zoveel moois op te zien is... vind ook de tags achter de foto erg mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo, wat een mooie foto! En wat een mooie layout weer! Super gedaan! Leuk met die rode tags erachter, de doily steekt er mooi bij af. Het molentje maakt het helemaal áf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor je prachtige bijdrage als gastdesigner aan de Dutch Dare Thamar! Ik heb genoten van alle mooie details op jouw layout, daar blijf je naar kijken!!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.