dinsdag 30 juni 2015

Meander Book "remember when "


Hoi hoi

Bij  cards and scrap hebben ze weer een super
leuke uitdaging en wel deze.

"Maak een layout of ander scrap-project met als thema vakantie". 
                                 Eventueel in combinatie met Project Life!

Deze keer geen layout van mijn kant maar
een super klein albumpje van 1 vel 30x30 cardstock
Het zijn vakantiefoto's van Frankrijk vorig jaar. Op die dag
gingen we naar de krijtrotsen en natuurlijk weer 
teveel foto's gemaakt, en deze heb ik verwerkt in
dit albumpje. Met tussen de pagina's labels verwerkt
daarop heb ik tekst geschreven.












Van rive creatief heb ik weer een paar leuke embellishments
verwerkt in dit album en wel de
polaroid
schelp
zeester

Dus ik zou zo zeggen doe een keer
mee met deze leuke uitdaging en wie weet
win je dan een leuke prijs
die wordt gesponsord door
Wil je weten hoe je zo'n album maak
klik dan op deze link en 
daar wordt het uitgelegd .

hele fijne dag

groetjes Thamar

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooi zomers album, Thamar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk vakantie album uit 1 scrapvel en mooi he die krijtrotsen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superlief boekje Thamar! Wellicht lukt het me dit keer om mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig leuk boekje Thamar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk boekje!!! Heel zomers, mooie foto's en leuk al die kleine embellishments. Ik ga snel even die tutorial bekijken want ik ben nieuwsgierig geworden. Fijne dag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. errug leuk zeg ! zo een zomers albumpje, wel denk moeilijk om foto's voor uit te kiezen...

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Wowww zeg, wat ontzettend gaaf gemaakt ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) zonnedagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Thamar, wat is dat schattig!!! de kleuren de foto's all de details....ik vind het altijd fijn iets in de handen te hebben met een mooie herinnering....en Frankrijk is en super leuke land...bedankt voor jouw lieve woorden...Geniet nog van de avond..Groetjes Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow dit mooie boekje had ik nog niet gezien!
    Daar heb je heel wat werk aan gehad en het ziet er perfect uit met die mooie foto's van de krijtrotsen!
    Wat prachtig is dat om daar te staan hè, wij kijken er ook met veel plezier naar terug.
    Mooi papier heb je gebruikt, leuke pockets en natuurlijk de leuke figuurtjes weer gezellig er bij ter versiering!
    Een top erfstuk voor William!
    Ik ga nog even door met een reactie op je laatste post.
    Sterkte met alle hulp aan je moeder met deze hitte!
    Pfff we zitten nog buiten....ik met lange broek en geitenwollen sokken met muggenspul en nog word ik lekgeprikt....bah vies heet nog 28 graden hier nu!
    Morgen weer een dagje afzien,van mij mag het wel 10 graden minder....vanmiddag waren de kids hier vanwege de hitte vrij maar ja....er zijn er altijd zonder opvang dus die zaten bij mij tot 3 uur, net een gezin compleet met snoep, drank en ijsjes heeft ook wel weer wat!
    Jullie al vakantie of nog niet?
    Hier nog twee drukke weekjes ik tel ze af!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk boekje heb je gemaakt zeg!
    Het ziet er prachtig uit. Het is ook zo leuk om te doen :)
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.