vrijdag 12 juni 2015

scraplift " hier is het feestje"


Hoi hoi

Wat is het toch super weer vandaag,
lekker genieten dus.
Johanna , Miranda ,  Marlies , Nicol en ik
hebben weer met z'n allen een 
leuke layout gelift en wel die van
                                                             Lillith en blog.

Dit heb ik ervan gemaakt
Een oude foto van mezelf met de hoed van mijn
opa op en een trommel maakte ik er een feestje van.




 

Ik wens jullie allemaal een super fijn weekend toe
en vergeet niet om even te gaan kijken bij de 
andere dames wat voor moois zij hebben gemaakt.


groetjes Thamar

13 opmerkingen:

  1. Jeee ook al zo'n mooie lo zeg ! Zo leuk met een "oude" foto ! Je hebt er echt een feestje van gemaakt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, mooie foto. Super layout heb je ervan gemaakt! Dat postzegeltje onderaan vind ik echt schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave lo zeg!!! Mooie kleurtjes en geweldige foto! Leuke titel ook! Wat een verschillen allemaal zeg qua lo's! Leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke foto op een geweldige achtergrond !! En dan ook nog in rood en rosa.....helemaal leuk. Geniet van de zon. Fijn weekend. Groetjes Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke layout is dit en wat een schattige foto van je zelf.
    Geniet van je weekeinde en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi!! En zo lekker zoet voor jouw doen :-) echt een schattige foto en idem layout! Geslaagde lift!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het heel tof dat je de laatste tijd verf gebruikt!! Het geeft echt leuke effecten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is ie mooi! Zo mooi ook die tekst, licht sentimenteel maar o zo waar. Supergave foto die mooi tot zijn recht komt door het kleurgebruik!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk en inderdaad lekkere meidenkleurtjes!
    Jij lijkt nog steeds op dat leuke kleine moppie van de foto hoor!
    Mooi gelift met veel laagjes en schitterende foto!
    Fijne avond nog
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.