vrijdag 5 juni 2015

Scraplift " OEPS You did it "



hoi hoi

Het is weer tijd voor een scraplift, voor vandaag heeft
Johanna een lift uitgekozen en dit heb ik 
ervan gemaakt.

De foto is een beetje grappig bedoeld
omdat ik twee weken geleden mijn haar er helemaal
heb af laten knippen en de mensen om mij
heen soms zo'n gezicht trekken.

Het fototoestel en tekst heb ik gemaakt 
met de cricut en gypsy.
En ook ik heb de mallen laatst gekocht bij de Action
en voor deze layout gebruikt.







 en dit is de layout die we hebben gelift.
                                                                    Requel Bowman


Ik wens jullie een super fijn weekend toe
en vergeet natuurlijk niet om ook even een kijkje te nemen
bij Johanna.

groetjes Thamar

16 opmerkingen:

  1. prachtig lootje, mooie kleurencombi en grappig hoe mensen dus naar je kunnen kijken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, heerlijk je verhaaltje bij de foto!
    Super mooie layout, erg gaaf hoe je de titel erop hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi!! en hoe leuk je nieuwe kapsel, een echte selfielayout! Top zijn die masks van de action he?! Ik vind het helemaal geslaagd! En hoe bevalt je nieuwe coupe??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé...wat een leuk idee voor een lootje. Vind 'm ook erg gaaf geworden, Thamar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook weer een hele mooie LO Thamar! Helemaal leuk je nieuwe kapsel trouwens :) Hé lekker weekend gewenst en tot horens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha geweldig, leuk om zo'n foto te maken om te laten zien wat anderen doen :) Leuke layout en kapsel trouwens!
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Whaha geweldige zeg!!!! Wat een super foto! Je nieuwe coupe staat je goed! En je hebt er een prachtige lo van gemaakt!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke lift.
    Het is een prachtige LO geworden.
    Ook een grappige foto haha.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een pracht layout heb je gemaakt van je nieuwe kapsel en wat staat je dat goed. Heel leuk! De titel ook weer zo mooi gemaakt en mooie achtergrond weer.
    Wens je een gezellig weekeinde, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ha ha wat een leuke foto! En geweldige (!!!!!!) layout weer, echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supergave foto en weer zo'n mooie layout van jouw, (hopelijk trok ik niet zo'n gezicht ;-) ).

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely page Thamar!! I love all the layers. It's so much fun. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke layout, Thamar. Jouw foto is so funny....Ik hou van kort haar, het maakt je jonger en je bent 's ochtends sneller klaar in de badkamer...
    Ook je kleuren-combo is goed gekozen bij de foto..
    Fijne avond...Groetjes Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een supermooie uitwerking heb je weer gemaakt zeg, erg mooi !
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, je nieuwe kapsel staat je goed! Zo'n grappige foto schreeuwt om een mooie LO, dat is je prima gelukt! De kleurencombinatie vind ik super, ik houd zo van die felle kleuren. De stiksels zijn een mooie aanvulling!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.