vrijdag 26 juni 2015

scraplift "you & me in the mirror

hoi hoi

Het is vrijdag en Johanna en ik hebben
weer een lift gemaakt voor jullie.
Johanna kwam op het geweldige idee om
deze layout te liften. Zodat jullie in één
opslag kunnen zien wat voor mooie embellishments
Rive Creatief o.a. maakt.
Ik heb gebruikt van E.P "little boy 'collection
( mijn favoriete lijn helaas nu helemaal op) 
en natuurlijk heeeeeeel veeeeel embellishments
van Rive creatief.

Op de foto de kleine William die toen,
heel beduusd naar zichzelf zat te kijken in de spiegel
alsof hij iemand anders zag.




En dit is de layout die we hebben gelift


Ik wens jullie natuurlijk weer een super
fijn weekend toe, en vergeet niet
om nog even bij Johanna te gaan kijken
wat voor moois zij heeft gemaakt.

groetjes Thamar


10 opmerkingen:

  1. Ik vind m weer superrrmooi gelift! Ontzettend leuk al die verschilllende houten embellies als achtergrond. Ik heb er niet eens zoveel , niet zoveel verschillende in elk geval. Thamar ik wens jou en je mannen alvast een heerlijk weekend en beterschap aan je moeder de pechvogel. Dag hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke achtergrond zo. Mooie lift, Thamar!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke layout met al die houten figuurtjes en de foto is zo grappig.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja die foto is zeker grappig...wat een schatje in die wasbak!
    Hier kun je lekker veel figuurtjes op kwijt van Rive creatief...heb je er nu nog wel over?
    Dat zal een wat zwaardere layout zijn denk ik, jee en je hebt er al zoveel gemaakt maar nog nooit zo'n volle denk ik.
    Geniet van het warme weekend....enne bijna vakantie? Er komen twee nog warmere weken aan pfffff nog drie weken met ouderavond, musical, poetsen hier.
    groetjes aan je moeder en je mannen.
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jee Thamar, ook deze weer helemaal gaaf ! super met zoveel verschillende houten figuurtjes... super, super !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat schattig de foto....en de achtergrond helemaal geweldig!! Geniet lekker van de zon.....Groetjes voor jou en jouw gezin....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi, tja dat kindje in de spiegel, wie zou dat nu zijn ;). Leuke lift hebben jullie gemaakt! Erg gaaf met al die houten figuurtjes.
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooowh bij jou dus ook al op :-( snik! Je layout is geweldig en die foto helemaal top! Heel toevallig heb ik in het ziekenhuis zo'n zelfde soort foto gemaakt van Koen (toeval bestaat niet).Echt leuk gelift, en zo grappig dat jij weer hele andere Rive dingetjes hebt gebruikt. Nou geniet van het mooie weer, hopelijk is je moeder iets beter en zijn jullie van de schrik bekomen. Geniet van je weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. p.s. Stempelen op die wolkdingetjes, goed idee!!!!

      Verwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.