woensdag 3 juni 2015

Week 18 Project Life

hoi hoi

Hier week 18 van huize van der Hoef.
Zo ben ik heel beduusd wat we toch allemaal
meemaken en zo druk zijn in een week dat ik
soms teveel foto's heb ipv al die leuke
project life kaartjes te gebruiken.

Ook deze keer heb ik weer leuke embellishments 
gebruikt van 



(letter vergeten maar die heb ik er al bijgezet)


Super deze houten hebbedingetjes van Rive creatief.


weekkaart
 Kroontje gehaakt met een gouden 18 erop


Zo leuk hoe William zijn naam toen geschreven heeft
Er was te weinig ruimte dus dan de m maar boven de a.

En natuurlijk dit leuke polaroid frame
van Rive creatief


dit heb ik gebruikt van



Ga eens kijken op de site van Rive Creatief voor nog
meer leuke hebbedingetjes.

groetjes en een fijne dag 

Thamar

6 opmerkingen:

  1. Oooh.... elke keer als ik jouw geweldige pagina's zie, dan wil ik zo graag beginnen.... alles ligt klaar en toch gebeurt het niet.... Er zijn zoveel leuke dingen!!! Maar jouw week ziet er weer goed uit!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, leuk, leuk, Thamar! En dat gehaakte kroontje....wat gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit weer leuk gemaakt. Dat kroontjespatroon heb ik ook nog.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke pages weer! Dat gehaakte hartje, schattig! Leuk hè, als je kind op de foto moet voor de id-kaart... die van mij steekt haar tongetje een beetje uit :D... Geweldig ook, dat stukje tekst over de visite bij de dierenarts!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi wat een leuke pagina's heb je gemaakt en ga meteen eens kijken bij riva design ziet er erg leuk uit. Groetjes Birgit

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.