woensdag 10 juni 2015

week 19 project life

hoi hoi

Hier mijn week 19 Project Life.
En daar heb ik veel foto's voor gebruikt omdat 
wij toen een weekje met de camper weg
zijn geweest naar Duitsland.
Ik heb ook weer veel leuke houten hebbedingetjes 
van Rive creatief gebruikt




 Deze kleine pl pagina's heb ik gebruikt om nog meer
foto's te verwerken en deze zitten dus midden in de week.







Ga even kijken bij Rive creatief voor o.a. deze leuke houten
embellishments .


Ik wens jullie een hele fijne dag toe,

groetjes Thamar

9 opmerkingen:

  1. Wederom een supergave week geworden Thamar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer heel leuk uit Thamar. Die houten embellishments vind ik ook zo leuk hierbij.
    Marianne Design is deze maand ook uitgekomen met heel veel leuke spulletjes voor PL
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe gaaf weer, echt je PL lijkt wel elke week mooier te worden. De jongen embellishments passen er ook perfect bij, zeker de trein :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er uit als een heerlijke week!!!! Leuk dat je zoveel foto's hebt verwerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. he dat ziet er weer super uit Thamar ! vind het leuk dat je bij het weekkaartje gezet hebt : je was prachtig ! leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou Marlies ik kwam erachter toen ik de pagina's klaar had ik de week kaart vergeten was. Dus heb ik het zo opgelost.

      Verwijderen
  6. Ziet er weer super leuk uit, Thamar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw! Wat een mooie pagina's! Heerlijk om naar te kijken en zo een beetje vakantiegevoel mee te pikken!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het lijkt me dat het voor jullie allemaal een heerlijk weekje is geweest, zowel mens als dier heeft het zo te zien prima naar zijn of haar zin gehad. Geweldig die foto's van de hondjes! Het zijn weer hele mooie pages geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.