vrijdag 17 juli 2015

scraplift


hoi hoi

Johanna en ik hebben weer een
leuke lift voor jullie gemaakt.
Dit is voorlopig even de laatste ivm de
vakantie.
Ik heb parelmoer gesso gebruikt op
de achtergrond wat niet
helemaal tot zijn recht komt op de foto.




de layout is van Janna


Ik wens jullie een super fijne vakantie toe
en voor nu een fijn weekend

En vergeet niet om even bij Johanna langs 
te gaan om te zien wat voor moois zij heeft gemaakt.

Sorry dat ik niet zo attent ben met het reageren op
jullie blogs.
Mijn moeder heeft 3 weken geleden een fiets ongeluk gehad
en zit met haar arm en been in het gips.
Aangezien ik enig kind ben, ben ik mantelzorger.
dus druk druk druk



groetjes Thamar


9 opmerkingen:

  1. Beste Thamar, heel veel sterkte voor jou en jouw gezin met de zorg van jouw moeder..... Wat is de layout weer geweldig geworden. De kleuren en de achtergrond en de laagjes.... Bedankt ook voor jou berichtjes op mijn blog..... Ik hoop dat je naast jou zorg voor jouw moeder ook een beetje vakantie kan hebben. Tot naar de vakantie. groetjes Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, wat vervelend voor je moeder! Hopelijk herstelt ze voorspoedig. Hee, nogmaals die mooie pioenrozen! Mooie lift, jammer dat de gesso op de foto niet goed tot zijn recht is gekomen, zal vast een heel mooi effect gegeven hebben. Het medaillon is schattig! Fijn weekend (en een fijne vakantie), groetjes Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. PRACHTIG!! ondanks de foto, vind ik het echt mooi! Sterkte met je moeder, ik hoop dat het wat beter gaat. En dat jij ook nog een beetje aan rust toekomt. Fijne dag en ik ga nu even bij je pl neuzen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Thamar, wat heb je weer een mooie LO gemaakt, erg mooi gelift, als altijd :))) Wat vervelend met je moeder joh, al drie weken uit de running??Ik wens haar heel veel beterschap toe en een spoedig herstel! Jij ook kalm aan en alvast een heerlijke vakantie gewenst!! Heel veel liefs uit het hoge noorden , Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een pracht lootje is het geworden en inderdaad jammer dat de achtergrond net even anders op de foto komt als in echt.
    Ach wat akelig voor je moeder dat ze van de fiets gevallen is en een arm en been gebroken heeft. Dan ligt je echt uit de running en moet ze bijna alles door anderen laten doen. Wens je moeder beterschap en jij heel veel sterkte ermee. Hoop wel dat jullie een beetje van de vakantie kunnen genieten.
    Lieve groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Sterkte met je moeder, hopelijk gaat het snel iets beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw! Wat een prachtige lift weer, Thamar!

    En sterkte met je moeder! Dat is wel pittig, als je er al alleen voor staat! Heel lief van je! Hopen dat ze snel opknapt!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige lo Thamar, pioenrozen <3 <3 <3 Zo mooi zowel de knoppen als wanneer ze uit zijn gekomen.
    En jee wat zal dat schrikken zijn als je moeder zoiets overkomt. Hopelijk gaat het de goede kant op met je moeder !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bonjour hier vanuit het mooie Bretagne waar we uitkijken op zee en een camperplaats zodat ik elke dag aan jullie moet denken hihi.
    Prachtig je pioenroos compositie!
    Gaaf dat kleine medailonnetje dat je er voor hebt laten bengelen!
    Ik hoop dat het inmiddels weer wat beter gaat met je moeder want jeetje een arm en een been wat zal ze zich ellendig hebben gevoeld...dan kun je echt niets zelf!
    Ik hoop toch ook dat jullie nog een beetje op vakantie kunnen met het campertje.
    Tot dadelijk ...op naar je laatste blogpost.
    Groetjes aan William en Henk.
    Maia

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.