vrijdag 25 september 2015

scraplift samen met Johanna "Fall Fun "


Hoi hoi

Allereerst willen Henk en ik iedereen erg bedanken die
via Facebook lieve en hartverwarmende 
berichten heeft gestuurd naar ons.
Het gaat naar omstandigheden goed met Henk.

Maar nu heel wat anders, de scraplift. Het is
weer vrijdag en samen met Johanna 
hebben we weer een leuke layout gelift.
Ik heb er een herfstlayout
van gemaakt.


Op deze layout heb ik weer leuke houten embellishments van
 rive creatief gebruikt en wel 
en


En dit is de layout die we hebben gelift
 celma



Ik wens jullie een heel fijn weekend toe 
maar vergeet niet om even bij Johanna langs te gaan
om te kijken wat voor moois zij weer heeft gemaakt.

Groetjes 
Thamar

10 opmerkingen:

  1. Uit het begin van je blog post begrijp ik dat jullie een lief woordje kunnen gebruiken.... sterkte !

    Je lo is helemaal super echt herfst met dat goud. ..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Thamar, wat issie weer mooi geworden!! Gave lift! En leuke foto's! Met dit zonnige weer hou ik ook wel van de herftst en al haar kleurenpracht, maar gisteren, bah, al dat natte hoeft niet van mij ;)
    Nou de groetjes weer , ik ga nog even bij Johanna gluren ! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een gave layout!! Fijn te lezen dat het relatief goed gaat met Henk. Succes samen! En natuurlijk een fijn weekend. Liefs, Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige lo, Thamar. En wat een gave foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, wat zijn we weer fijn aan de slag geweest!! Helemaal leuk en ik vind het mooi, ook die achtergrond trouwens. De houtnerf past natuurlijk perfect bij het thema. Ik ben nog aan het duimen hoor... doeggggg

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk herfstige layout, ik vind hem geweldig!!! Heb niet meegekregen wat er met Henk is maar begrijp dat het de goede kant op gaat, sterkte er mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een pracht lootje heb je weer gemaakt en zo mooi die houtnerf. Een hele mooie lift Thamar.
    Ik wens je veel beterschap met Henk en sterkte ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goede morgen.....wat geweldig de herfst stemming op jouw layout...ik vind de kleur super... bij de prachtige foto's...Nog een keer ook van Joergen en mij veel beterschap een sterkte....Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Thamar, uit je berichtje begrijpelijk dat jullie een moeilijke tijd doormaken. Veel sterkte!

    Je Lo is weer een plaatje! Ik vind het zo knap hoe je met al die laagjes een mooi geheel weet te maken!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.