dinsdag 22 september 2015

Stoer

 hoi hoi

Er is bij cards and scrap weer een erg leuke 
uitdaging.
 Creatieve Lettering (doe iets met letters op je layout)

Op deze layout heb ik geprobeerd met zelfgeschreven
letters een tekst te schrijven.




Dit keer ben ik weer aan de beurt voor de scrap tip .
En dit is hem, maak indien mogelijk een horizontale en een 
verticale foto van je onderwerp.
Dan kan je later bekijken welke je gaat gebruiken op
je layout of project life.
Ik hoop dat dit een leuke tip is.

Ik zou zeggen doe een keer mee met deze leuke
uitdaging die word gesponsord door 

en wie weet win je een leuke prijs.


groetjes Thamar

13 opmerkingen:

  1. Mooi lootje Thamar met een mooie achtergrond.
    pracht tekst ook.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stoere LO met een mooie tekst! Gave achtergrond en die slippertjes zijn superleuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ie weer gaaf, Thamar! En wat een mooie journaling! Goed uitgepakt, die zelfgeschreven letters!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan en wat supermooi geschreven! Missie geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer super Thamar! Heerlijke vrolijke foto ook van je stoere boy :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super leuk ! een leuke uitdaging trouwens ook ! De verschillende tinten blauw vind ik echt gaaf !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Thamar, wat leuk de uitdaging... en je voorbeelden sein wel een mooie inspiratie...Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jhaa creative lettering, ik houd er van! Prachtig gedaan, hele mooie layout!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jhaa creative lettering, ik houd er van! Prachtig gedaan, hele mooie layout!!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.