vrijdag 16 oktober 2015

DESPICABLE ME - LIFT * MAGALI *


Johanna heeft deze leuke lift uitgekozen.
William vroeg mij of ik deze foto wilde gebruiken op de lift, hij
is namelijk een grote minion fan.
De foto is gemaakt in de bioscoop waar wij met
z'n 3tjes genoten hebben van deze film.







Ik wens jullie allemaal een super fijn weekend toe 
en bij deze wil ik ook even zeggen dat ik het geweldig
vind dat er weer nieuwe volgers bij zijn gekomen


vergeet natuurlijk niet om even bij Johanna langs te gaan,
en volgende week vrijdag hebben we een speciale lift.

groetjes, Thamar



9 opmerkingen:

  1. Hiihih die William! Echt leuk en zo gaaf dat jij weer hele andere dingen uit de lift hebt gepakt. Die witte pen stiksels op donkere achtergrond zijn tof. Super fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt super weer Thamar! Heel andere (vrolijkere) sfeer dan op de te liften LO, maar erg gaaf gedaan. Erg leuke foto ook, ik ben met de jongens ook naar deel 2 geweest, was zo leuk! Hey ik wens jou een fijn weekend en geniet van je beide mannen!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede keus, William. Da's inderdaad een super gave foto. En jij hebt er meteen een ontzettend leuke lo mee gemaakt, Thamar. Mooie bijpassende embellies ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, hoi Thamar, wij waren met onze kinderen in de film...super leuk...Mia mijn dochter is ook een grote fan. Jouw layout is geweldig ..ik vind het papier zo leuk staan bij de foto...en de stiching ..WOW!!!...Fijn weekend voor jou en voor jouw gezin..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf! Hoe heb je die zigzagjes gedaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super wat is dit weer een pracht lootje en leuk die Miniun met William. Leuk die lampjes brad en het stoere zigzagtrandje.
    Geniet van je weekeinde en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super jouw layout, wat een leuke foto en wat past alles weer perfect bij elkaar.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw... super mooie lo Thamar, mooi met die donkere achtergrond !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. MINIONS!!! Ik hou van ze hihi. Het kan dan ook niet anders dat dit een mooi scrapplaatje is :)

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.