dinsdag 20 oktober 2015

I WANT TO REMEMBER THIS FABULOUS FALL - * cards & scrap uitdaging *

 Bij Cards & Scrap hebben ze weer een geweldig leuke
uitdaging gemaakt,
Voeg pijlen toe op je scrap of PL-layout!"
Helemaal leuk deze uitdaging.
Ik heb een foto gebruikt van William van een aantal
jaartjes terug hier was hij lekker aan
het ravotten in het bos.
Er was ook geen boom veilig want meneer zat er in.


 De pijlen heb ik op de achtergrond gestempeld, op het polaroid
en( bladeren )van Rive creatief,
twee pijlen gestempeld en deze uitgeknipt,
thickers pijlen en een paperclip pijl.




Het zou super zijn als jullie een keer mee zouden
doen met deze uitdaging.
En wie weet win je een geweldige leuke prijs
die wordt gesponsord door



Ik wens jullie een fijne dag toe

groetjes, Thamar

6 opmerkingen:

  1. Een pracht lootje en zo herkenbaar dat er geen boom veilig was.
    Mooi al die verschillende pijlen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi opgebouwd in al die laagjes. Gave lo geworden, Thamar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw laagjes vind ik erg leuk...en de stamp in de achtergrond mooi gedaan...de oranje knoop en dat bandje in oranje vind ik een eye-catcher...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh hij is weer leuk! Herfstkleurtjes en ruiten.. twee van mijn favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind deze super leuk! helemaal herfstig en zoveel details en laagjes! Ik blijf kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is al een poosje geleden dat onze jongens in bomen zijn geklommen. Something I remember well (-:
    Mooi om met layouts zulke momenten vast te houden. Mooi in deze herfstkleuren!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.