vrijdag 23 oktober 2015

OP IEDER POTJE PAST EEN DEKSELTJE - LIFT-* MICHELLE *


Vandaag hebben JOHANNA en ik weer een super leuke 
lift voor jullie en dit keer weer met de meiden.
NICOL en
Zo super dat we dit weer samen doen.

En dit is mijn bijdrage voor deze lift.
Gek doen op een foto dat kunnen Henk en ik goed, daarom
de titel en bijpassend potje.



Ook dit keer heb ik weer een polaroid gebruikt van rive creatief en
heb ik mijn Cricut weer eens tevoorschijn gehaald.


De lift had Johanna voor dit keer uitgekozen van


Vergeet natuurlijk niet om even bij de andere meiden langs
te gaan om te kijken wat voor moois zij weer hebben 
gemaakt, ik ga in ieder geval wel

Ik wens jullie een heel fijn weekend toe

groetjes,

Thamar


11 opmerkingen:

  1. Super leuke lo. Mooi met die sprekende kleuren.
    En wat schattig dat potje erbij met dat lieve labeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whaha geweldig!!!!! Super leuke foto's!!!! Ik vind je titel helemaal leuk, ook dat potje erbij!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappige foto's (-:
    ... leuk het 'potje'

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lachuh.....leuke lo geworden, Thamar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige layout.!!...met een leuke foto...ik vind de kleuren goed erbij ..roze en blauw met een tintje zwart en wit..soms is het gewon leuk om even gek te doen...Fijn weekend voor jou en jouw gezin..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hihiih wat een leuke foto's! en zo geweldig om langs alle layouts te hoppen die allemaal anders zijn. Wel grappig dat wij weer alletwee voor het rive polaroid frame zijn gegaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Whahaha, zo grappig die foto's en titel erbij! Superleuke lift Thamar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaaaaa ook deze ia super leuk thamar ! Mooie kleuren gebruikt en idd het potje bij de titel... super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een pracht lootje Thamar en leuke foto's ook.
    Zo leuk die titel ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een toffe foto's en gave layout! Leuk dat ik met jullie mee mocht liften deze keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Grappig!!! Super leuke layout en titel!
    Groetjes Maja.

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.