zaterdag 10 oktober 2015

scraplift nummer 50 !!!!!!!


Geweldig he! nummer 50.
Elke vrijdag (nu een x zaterdag)
nog steeds met veel plezier
en natuurlijk samen met Johanna.

Laatst nog met Johanna erover gehad
om eens geen nieuw papier te kopen
maar het oude eens weg te werken.
Nou, dit is een oudje hoor van
K&Company "wild saffron"


De foto is gemaakt deze zomer in Denemarken.
William heeft net lekker gezwommen en heeft
hier coupe zomerblond plat.
Bonnie heeft haar haren ook weer droog
want ook zij heeft een duik gewaagd dit jaar.




sandra
de layout die wij hebben gelift


Ik wens jullie allemaal een superfijn weekend toe
en vergeet natuurlijk niet om even bij Johanna langs te gaan.

groetjes , Thamar



9 opmerkingen:

  1. Wauw wat goed 50! Als ik 5 LO's scrap op een jaar scrap is het al veel ;)
    Deze is weer erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de 50ste....dat wist ik helemaal niet! (ben de tel kwijt geraakt...) Hoe gaaf deze, en leuke foto! Toevallig alletwee voor onze vakantie gescrapt :-D Op naar de volgende 50 ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met jullie 50e lift, dat er nog maar heel veel mogen volgen, want het is elke week genieten!
    Deze is ook weer zo mooi en wat een lieve foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed bezig, Thamar, en weer een pracht van een lo. Lekker stoer en toch een heel lieve foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Thamar ....wat geweldig... gefeliciteerd met jullie 50 scrap-lift...Geen papier te kopen, dat is een goede idee. Maar het lukt niet zo goed.( tenminste bij mij, HAHA )...Jouw layout is super leuk...Ik hou van de kleuren-combi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, al 50 keer gelift?!! Gefeliciteerd met deze mijlpaal!! Ook deze layout vind ik weer heel mooi geworden! Zo'n superlieve foto ook! Geen papier kopen, heb ik ook een tijd vol kunnen houden. Laatst op de beurs toch nog voor de bijl gegaan haha.
    Nou meis, ik wens jou een heel fijn weekend. Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jeahhhh 50 alweer ! super leuk dat jullie dit zo samen doen ! en iedere vrijdag weer een feestje.....
    wat een superlieve foto en je lo is ook erg mooi geworden; laagjes zo mooi om te zien, maar krijg het zelf nooit echt voor elkaar !

    op naar de volgende 50 ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Thamar, ik hoor jouw naam regelmatig vallen als ik met Johanna scrap en nu vond ik jouw reactie op mijn blog en bedacht ik me dat ik nodig ook even op jouw pagina moet rondkijken. Je maakt mooie layouts! En leuk dat jij en Johanna elkaar zo uitdagen. Ik doe graag mee in oktober, het was een leuke lift! Fijne dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dze blijven knap ook al komen ze recht uit het water haha.
    Erg lief deze foto!
    Ik heb eigenlijk ook kei veel oud dessinpapier en vind het altijd jammer om te gebruiken...eigenlijk dom maar wel leuk om er voor jezelf dingen mee te maken dat moet ik zeker ook eens doen.
    Dit papier is mooi van kleur en de vlinders vind ik ook super mooi er bij!
    Hoeveel mappen layouts heb je al voor William?
    Stuk voor stuk kunstwerken die jij maakt!
    Fijne creatieve week want het is er nu echt weer voor!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.