zaterdag 3 oktober 2015

World card Making Day 2015

hoi hoi

Het is vandaag weer zover 
"World card Making Day 2015"


Dit keer hebben we het iets anders gedaan bij
en wel.
Wat is jou favoriete kaart/layout van het
afgelopen jaar. Ik heb gekozen voor een layout in het roze.
Roze is een kleur wat ik weinig gebruik op
mijn layouts maar met deze foto kwam dit kleurtje goed van pas.


Ik zou zeggen ga even kijken op blog van cards and scrap
om te zien wat voor moois de rest van de meiden hebben gemaakt.

Ik wens jullie een super fijn weekend
verder toe.

groetjes Thamar

4 opmerkingen:

  1. Is ook een schitterende rose layout!

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het een top layout!! Het roze springt van het scherm!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke combi dat roze met het bruin! Het is een prachtig kaartje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jee wat een pracht exemplaar!
    Gave foto maar ooo zo mooi al die roze papiertjes en embellies bij elkaar echt een plaatje..kan zo in een tijdschrift!
    Ik ben wat achter met lezen en kom ook niet tot erg veel scrappen...pfff weinig baby inspiratie en daar moet ik nog iets voor maken..ook druk op school geweest.
    Ik lees nu lekker even bij hier en geniet van jouw inspiratie echt heel gaaf dit!
    Tot zo je nieuwste post.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.