vrijdag 6 november 2015

" BEST FRIENDS " - LIFT * ASHLEY HORTON *


Heerlijk he, het weekend staat weer voor de deur en dan
hebben Johanna en ik voor jullie weer een leuke lift.
Deze lift heeft johanna uitgekozen en deze keer van 

De foto is gemaakt afgelopen zaterdag op de bank.
William is 29 oktober 11 jaar geworden en hij wilde graag van
het gekregen verjaardagsgeld de blauwe legotrein kopen.
Dus hier samen met papa het internet aan het afstruinen
opzoek naar de trein en meteen besteld.



Ook voor deze layout heb ik weer mijn cricut te voorschijn gehaald en 
een lettertype van het internet gehaald en met sure cuts a lot
bewerkt




De layout die wij hebben gelift


Heel fijn weekend,

                                             groetjes Thamar

14 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi zeg ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super leuk lootje Thamar en de foto spreekt voor zich he.
    Pracht titel op de mooie achtergrond.
    Fijn weekeinde en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk leuk... wat een prachtige layout weer...
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach...wat een lieve foto. Leuk is dat. Vind het ook een erg gave en stoere versie van de lo die je gelift hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Thamar, wat is dat voor een schattige layout !!...met de hartjes op de achtergrond..en de de kleuren helemaal top!!...Groetjes en fijn weekend...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Thamar, wat is dat voor een schattige layout !!...met de hartjes op de achtergrond..en de de kleuren helemaal top!!...Groetjes en fijn weekend...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie layout, Thamar! En wat een dierbare foto! De liefde tussen jouw twee mannen is bijna voelbaar! Hee mooi!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke layout! Mooie foto van je mannen! Ik vond het achteraf toch een moeilijke lift (weinig papier en veel embellishments...) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vind m zo mooi, met zo'n mooie foto! Erg liftable :))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ook ik vind dat je een prachtige foto gebruikt hebt ! Je lo is geweldig geworden ! mooie achtergrond en vind het hartjespapier wat onder de lo vandaan komt ook echt super !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige layout, en wat een lieve foto is dit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie layout, met een prachtige foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige layout geworden!! En van Ashley ben ik ook een grote fan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben weer een heel eind achter.
    Altwee weken niet gefreubeld, de herfstvakantie was gezellig vol mooi weer en andere dingen en nu druk met rapporten en de komende weken rapportgesprekken van 31 kids.
    Gelukkig had ik vooruit gewerkt met de rive producten .
    Deze layout is veeeel mooier dan het origineel vind ik hoor!
    Leuk die kleine sterretjes er op!
    De foto...natuurlijk onbetaalbaar!
    Ik lees even door tot zo
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.