vrijdag 20 november 2015

- CRICUT TEGEN DE SILHOUETTE - * LIFT*


Wonderful.

Vorige week dinsdag kreeg ik mijn nieuwe
cricut cartridges binnen en kon ook
niet wachten om ermee aan de slag te gaan.
Meteen mijn gypsy van boven gehaald en linken maar.
DUS NIET !!!
Er was een update nodig ! dat had ik nog niet heel lang
geleden gedaan maar oke.
Ik de gypsy en de expression geupdate en ik de cartridge
weer aan de gypsy gelinkt en helaas weer niks. grrrr.
s Avonds kwam er een vriend van ons, een echte computer wiz,
even op bezoek. 
Na de koffie heb ik het hem gevraagd of hij eens wilde kijken.
We zijn er om 20.00 u aan begonnen na heel wat chats
 met cricut helpdesk en er om 00.30 u maar mee gestopt.
Maar toen was ik alles kwijt, ik kon wel janken.
Het enige wat ik nog kon is een paar basis figuren.
Inmiddels is mijn gypsy weer terug bij af
maar kan ik nog steeds niet linken.



Dit heb ik er van gemaakt.




Johanna was dit keer aan de beurt om een layout uit te kiezen.
Dit is de layout die wij hebben gelift 


Ik wens jullie een heel fijn weekend toe
en vergeet natuurlijk niet om even bij Johanna
langs te gaan om te kijken wat voor moois zij weer heeft gemaakt

groetjes,

Thamar

14 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige LO Thamar!! Mooi die kleuren, stoer, en de sterren vind ik ook super! Maar joh wat een drama met je Gypsy en Cricut. Echt mega balen zeg! Is het echt helemaal allemaal weg?? Kun je nog meer uitsnijden dan sterren? Of is het einde oefening. Sneu hoor.
    Nou ik wens je alvast een fijn weekend toe meid en sterkte met je G&C soap. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat balen als het zo loopt! Grrr... Maar je LO is prachtig geworden, ik vind 'm geweldig met die sterren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een hele mooie lo. Wel balen van je gypsy! Hopen dat het nog opgelost gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh...wat balen. En ondanks alle pech toch een geweldig gave lo. Knap gedaan.
    Hoop voor jou dat alles weer opgelost wordt. Sterkte ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje, wat balen zeg, alles kwijt!
    Je layout is echter weer super, zo gaaf met die steren zo.
    enne... knap van je kerstkaarten :) wel leuk dat je zelf maakt voor je crea vriendinnen:)
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zooooooo, deze is echt zo tof geworden!! Ik vind het een topper, helemaal mijn smaak, maar owh wat balen met al die techniek!! Geniet van je weekend :-) ik ga nog even je PL loeren ;-) ennuh wat een mooie nieuwe profielfoto!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoop dat je circuit linken het nu weer doen!!!!!

    Het is een schitterende lift! goed geslaagd

    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hoor het wel.... een Cricut is niks voor mij! Veel te technisch :).
    Je lo vindt ik erg mooi geworden. Ik hoop dat alles binnenkort weer naar behoren werkt. Niks erger dan iets technisch wat niet werkt!
    Het zwart / wit / met goud is echt een gouden combinatie op je lo. Super! Gr Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer van je cricut en je bestanden, maar je layout is wel super super mooi geworden Thamar.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een computerellende allemaal, knap dat je toch nog zo een gave layout weet te produceren. Gelukkig kan creativiteit niet gewist worden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow....wat vind ik deze mooi zeg!!!
    Balen van je cricut zeg. Ik herken het gevoel dat wanneer je iets nieuws binnen hebt gekregen dat je er direct mee aan de slag wilt. Dan is het zo balen als het niet lukt! Hoop echt voor je dat het toch nog goed komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje, wat een avond....en toch heb je weer iets bijzonders ervan gemaakt ....een layout waar je trots op zijn mag !!...Fijn weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een prachtige lo is het geworden ! ondanks je "drama"avond ! Heel irritant als je zoiets moois hebt en t niet werkt zoals je verwacht....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, wat leuk, sterren!

    Het was een frustrerende avond voor jou, hoe is het nu?

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.